تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

توسعه گردشگری و امنیت دریانوردی با احداث پارکینگ صیادی آبادان
معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: اسکله های پارکینگ بندر صیادی آبادان به عنوان یکی از مطالبات جدی صیادان آبادانی و در راستای تامین امنیت شناورهای صیادی و توسعه گردشگری احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، سیدمصطفی بهشتیان معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در حاشیه مراسم پروژه احداث اسکله های پارکینگ فاز 2 بندر صیادی آبادان که با حضور نمایندگان مردم آبادان در مجلس، مدیر کل شیلات خوزستان و جمعی از مقامات شهرستان (امروز جمعه 19 اسفندماه 1401) برگزار شد اظهار داشت: فاز یک این پروژه شامل اسکله و جایگاه تخلیه صید است که به وسعت یکهزار متر مربع ساخته و در حال ارائه خدمات به جامعه صیادی است.

بهشتیان اهداف اجرای پروژه اسکله های‌ پارکینگ صیادی در بندر آبادان را تامین امنیت دریانوردی و توسعه گردشگری مطرح کرد و در تشریح جزییات مشخصات فیزیکی طرح افزود: این پروژه شامل تهیه مصالح و اجرای اسکله‌های شمع و عرشه بتنی به طول حدود ۴۴۷ متر و عرض پنج متر و همچنین دو عدد پل دسترسی هر یک به طول حدود ۵۱ متر و به عرض پنج متر است.

وی با بیان اینکه براساس برآورد‌های صورت گرفته مبلغ اولیه قرارداد عملیات اجرایی 129 میلیارد تومان است ادامه داد: امیدواریم با کمک مقامات استانی، پیگیری نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و تلاش سازمان شیلات ایران این پروژه در مدت تعیین شده 30 ماهه به بهره برداری برسد.

گفتنی است، بندر صیادی آبادان واقع در شهر آبادان و در کرانه غربی اروندرود و در مجاورت بازار مرکزی این شهر واقع شده است و موقعیت احداث اسکله‌های پارکینگ در بخش جنوبی اسکله جدیدالاحداث بندر صیادی آبادان (اسکله تخلیه صید و بارگیری تدارکات) است.

تصاویر مرتبط

 

۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۴۷
تعداد کلیک: ۲۵۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500