تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

دیدار صمیمانه مدیران حراست و حقوقی سازمان شیلات ایران با کارکنان خوزستان/ ضرورت آموزش امنیت سایبری برای پرسنل
آرش بابایی مدیرحراست سازمان شیلات ایران به اتفاق دهبان مدیر کل حقوقی این سازمان طی سفر به استان خوزستان اقدامات و روند فعالیت اداره کل طی یکسال گذشته را ارزیابی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، آرش بابایی مدیرحراست سازمان شیلات ایران به اتفاق دهبان مدیر کل حقوقی این سازمان طی سفر به استان خوزستان به منظور بررسی اقدامات و روند فعالیت اداره کل طی یکسال گذشته از نزدیک و چهره به چهره با کلیه کارکنان ستاد اداره کل در دفترآنان ملاقات و دیدار داشتند و ضمن تبریک سال 1402 و ارزیابی عملکرد مثبت شیلات خوزستان از زحمات صادقانه همه آنها در تحقق اهداف و برنامه های شیلاتی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

بابایی در این دیدار بیان کرد: حضور حراست و واحد حقوقی در عرصه های مختلف همواره پشتوانه محکمی در جهت حفظ منافع ادارات و عاملی برای افزایش ضریب موفقیت دستگاه های اجرایی و پیشرفت مدیران محسوب می شود.

وی در ادامه بر لزوم حفظ و صیانت از اموال، منابع مالی، امنیت شبکه و سیستم های نظارتی اداره کل به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی و نفوذی تاکید کرد و افزود: آموزش امنیت سایبری از جمله روش‌های کاربردی جهت آشنایی کارمندان با انواع مخاطرات امنیتی، حملات سایبری، نشت‌های اطلاعاتی و راهکارهای مقابله با این تهدیدات است.

تصاویر مرتبط

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰:۳۸
تعداد کلیک: ۳۰۳

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500