تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مدیرکل اموراستان های سازمان شیلات ایران : خوزستان جزو 3 استان برتر در حوزه آبزی پروری کشور
مدیرکل اموراستان های سازمان شیلات ایران با بیان اینکه تولیدات آبزی پروری نسبت به صیدو صیادی در خوزستان نسبت به سایر استان ها پیشی گرفته است گفت: خوزستان جزو 3 استان برتر در حوزه آبزی پروری کشور محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، مهدی دهقانی، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل اموراستان های سازمان شیلات ایران، در حاشیه برگزاری اولین جشنواره طبخ آبزیان در اهواز و در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه تولیدات آبزی پروری نسبت به صیدو صیادی در خوزستان نسبت به سایر استان ها پیشی گرفته است گفت: خوزستان با داشتن 220 کیلومتر نوار ساحلی و پتانسیل های بالقوه شیلاتی در حوزه آبزی پروری از رتبه دوم کشوری برخوردار است.

مدیرکل اموراستان های سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه تلاش ما بر ارتقا میانگین مصرف آبزیان در نقاط مختلف کشور است یادآور شد: در حال حاضر مصرف سرانه آبزیان در خوزستان حدود 19 کیلوگرم و با فرهنگ سازی مناسب مصرف ماهی در سبد خانواده‌های ایرانی می تواند به سرانه مصرف در سطوح جهانی برابری کند.

وی ادامه داد: استان خوزستان جزو 3 استان برتر در حوزه آبزی پروری است و در این راستا اقدامات بسیار ارزنده ای در استان صورت گرفته است.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۱۲
تعداد کلیک: ۳۳۰

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500