تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پرورش ماهی در قفس در سد مارون ۱۰۰ درصد اجرایی می شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهبهان عنوان کرد: پروژه پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خوزستان به شمار می رود و صدرصد اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، مجید شکاری رئیس اداره شیلات بهبهان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهبهان با حضور محمد راضی جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ضمن ارایه گزارشی از وضعیت آبزی پروری منطقه با اشاره به حداکثر بهره وری از منابع آبی در شهرستان بهبهان گفت: ۷۰ واحد دو منظوره پرورش ماهی در بهبهان فعال است.

وی با بیان اینکه بهبهان در جایگاه اول تولید ماهی در استخر ذخیره آب کشاورزی در استان قرار دارد؛ از عدم تخصیص آب برای ایجاد شهرک آبزی پروری توسط سازمان آب و برق خوزستان انتقاد کرد.

 شکاری یکی دیگر مشکلات شهرستان را عدم اجرایی شدن طرح پایلوت ۳ هزار و ۲۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون دانست و افزود: علیرغم انجام مطالعات اجرایی ولی همچنان همکاری لازم از سوی سازمان آب و برق صورت نمی گیرد.

 در ادامه جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به ضرورت تکمیل زنجیره های تولید و لزوم استفاده بهینه از منابع آبی بر ایجاد شهرک آبزی پروری و اجرایی شدن پروژه پرورش ماهی در قفس تاکید کرد و گفت: پروژه پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خوزستان به شمار می رود و صدرصد اجرایی می شود.

یادآوری می شود: در پایان جلسه بازدید از واحدهای پرورش ماهی شهرستان توسط سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از مقامات محلی صورت گرفت.

۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۱۰
تعداد کلیک: ۲۵۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500