تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

اعلام برنامه زمانی مصاحبه پذیرفته شدگان دهمین آزمون استخدامی شیلات خوزستان
برنامه زمانی مصاحبه پذیرفته شدگان دهمین آزمون استخدامی اداره کل شیلات خوزستان در سال 1402به مدت 3 روز از 20 لغایت 22 آبان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، براساس اطلاعیه شماره 3 منتشر شده از سوی سازمان شیلات ایران برنامه زمانی مصاحبه پذیرفته شدگان دهمین آزمون استخدامی اداره کل شیلات خوزستان در سال 1402 از 20 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، متقاضیان رشته شغلی کارشناس تکثیر و پرورش آبزیان براساس حروف الفبا، اول فامیل (الف تا ع) روز شنبه مورخ 20 آبان 1402 و حروف (غ تا ی) و همچنین متقاضیان رشته کارشناس امور صید و صیادی و کارشناس فنآوری اطلاعات روز یکشنبه مورخ 21 آبان 1402 و سایر رشته های شغلی از جمله: کارشناس برنامه و بودجه، کارشناس روابط عمومی، کارشناس شبکه، کارشناس صنایع و فرآوری و توسعه بازار آبزیان، کارشناس راهبری حراست، کارشناس امور اداری، کارشناس امور مالی، کارشناس ارزیابی و حفاظت از منابع آبزیان در روز 22 آبان 1402 در محل سازمان شیلات ایران حضور یابند.

یادآور می شود، مصاحبه شوندگان باید مدارکی همچون: اصل کارت ملی و شناسنامه و کلیه مدارک لازم به همراه فایل تکمیل شده مشخصات فردی که در اطلاعیه شماره دو مندرج در سایت سازمان شیلات ایران  منتشر شده است را به همراه داشته باشند.

تاکید می شود که زمان برگزاری مصاحبه ساعت 8 صبح بوده و تاریخ برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان طبق جدول زمانبندی به تفکیک استان و بر اساس شغل محل قبولی اعلام شده است.

پذیرفته شدگان برای مصاحبه به نشانی: سازمان شیلات ایران به آدرس : تهران - خیابان فاطمی غربی - بین سیندخت و جمالزاده - پلاک 236 در تاریخ های مقرر و مشخص شده مراجعه کنند.

گفتنی است، پذیرفته شدگان دقت کنند فقط در زمان و تاریخ ارائه شده در محل سازمان شیلات ایران حضور یابند .

۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۴۱
تعداد کلیک: ۳۸۷

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500