تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برپایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته
بزرگترین و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته (IFEX2023) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، سفرا، نمایندگان مجلس، مسئولان کشوری، لشکری، مدیران، اتحادیه ها و شرکت های وابسته به صنعت تولید و آبزی پروری و صنایع وابسته در سالن شماره یک نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، در این نمایشگاه، شرکت های فعال در زمینه های مختلف صنعت شیلات از جمله پرورش ماهی، صید و صیادی، صنایع فرآوری آبزیان، صنایع بسته بندی، تجهیزات و ماشین آلات، خوراک آبزیان، نهاده های کشاورزی، تجهیزات آزمایشگاهی و بهداشتی، فناوری های نوین و سایر صنایع وابسته حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین‌المللی شیلات که از امروز13 لغایت 16 آذر ماه میزبان علاقمندان خواهد بود؛ فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و تولیدکنندگان داخلی و خارجی این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند پیشرفت و توسعه شیلات کشور و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

اداره کل شیلات خوزستان، در کنار سایر دستگاه های اجرایی و فعالان بخش های خصوصی حاضر در این رویداد بزرگ شیلاتی، با هدف ارائه آخرین دستاوردها و تبادل دانش فنی متخصصان این عرصه حاضر شد.

تصاویر مرتبط

۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۰
تعداد کلیک: ۱۵۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500