تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات خوزستان
مدیر کل شیلات خوزستان، طی حکمی علی دانش مهر را به عنوان سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان منصوب و معارفه کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، این مراسم پیش از ظهر امروز (9 دی ماه 1402 ) با حضورمدیر کل شیلات استان، روسای ادارات شهرستان های ماهشهر و خرمشهر، مدیران عامل تعاونی های صیادی، روسای گروه و کارشناسان معاونت صید برگزار شد.  

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای علی دانش مهر

با سلام و احترام

با توکل به خداوند متعال و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انتصاب مدیرانی با مشخصاتی اعم از اهتمام به عدالت محوری، داشتن روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی، قانون مداری با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان خوزستان تعیین و منصوب می گردید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره گیری از تجارب خود، همکاری و همدلی با سایر مدیران و همکاران محترم با رعایت قوانین و مقررات، نظارت دقیق و پیگیری مستمر امورمحوله در اجرای سیاست ها و اهداف این اداره کل موفق و موید باشید.

مرتضی سوری

مدیر کل شیلات خوزستان

یادآور می شود. علی دانش مهر، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته صید و بهره برداری آبزیان دارای 27 سال سابقه در سطوح مختلف اداره کل شیلات خوزستان در پست های رئیس اداره برنامه و بودجه، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان و معاون اداره شیلات آبادان است.

تصاویر مرتبط

۹ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۴
تعداد کلیک: ۲۳۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500