تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تجلیل از بانوان شاغل اداره کل شیلات خوزستان
مرتضی سوری، مدیر کل شیلات خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین آفرین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل طی آئینی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا " سلام الله علیها" و روز زن و مقام شامخ مادر از بانوان شاغل در اداره کل شیلات خوزستان تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، در این دیدار مدیر کل شیلات خوزستان ضمن تبریک خجسته زادروز با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از زحمات ارزشمند بانوان کارمند شیلات در راستای پیشبرد اهداف مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

مرتضی سوری با اشاره به تکریم جایگاه و مقام و منزلت زن در نگاه امام خمینی (س) که فرمودند: از دامن زن، مرد به معراج می رود ادامه داد: زن مظهر اسم رب الهی است و ربوبیت و پرورش نوع انسان بر عهدۀ اوست. به دلیل همین مظهریت است که زن را انسان‌ساز و جامعه‌ساز معرفی کرده‌اند.

وی افزود: ادیان الهی بر نقش زنان در عرصه های خانوادگی و اجتماعی تأکید کرده و او را مکمل مردان در نقش آفرینی جهت سیر تمدن بشری می شناسند.

سوری یادآور شد: حقیقتا برگزاری این چنین مراسمات آن چنان که باید حق مطلب را ادا نمی کند و هدف از این قبیل مراسم ها این است که ضمن پاسداشت و تکریم مقام و جایگاه زن از دیدگاه اسلام از نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف خانوادگی و سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تقدیر صورت پذیرد.

۱۳ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۴۷
تعداد کلیک: ۲۰۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500