تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آزاد سازی صید میگوی سفید در صید گاههای استان خوزستان
به گزارش روایط عمومی شیلات خوزستان صید میگوی سفید در صیدگاههای استان خوزستان آزاد اعلام شد . مدیر کل شیلات خوزستان گفت : بر اساس گزارشات پژوهشکده آبزی پروری کشور و تصویب کمیته مدیریت صید استان خوزستان صید میگوی سفید در صیدگاههای بوسیف و لیفه خورموسی برای لنجها و قایقهای صیادی و در خورهای واسطه و درویش فقط برای قایقهای صیادی در بقیه خورهای بندر امام خمینی و ماهشهر از تاریخ پنجم آبان ماه تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام می گردد
به گزارش روایط عمومی شیلات خوزستان صید میگوی سفید در صیدگاههای استان خوزستان آزاد اعلام شد . مدیر کل شیلات خوزستان گفت : بر اساس گزارشات پژوهشکده آبزی پروری کشور و تصویب کمیته مدیریت صید استان خوزستان صید میگوی سفید در صیدگاههای بوسیف و لیفه خورموسی برای لنجها و قایقهای صیادی و در خورهای واسطه و درویش فقط برای قایقهای صیادی در بقیه خورهای بندر امام خمینی و ماهشهر از تاریخ پنجم آبان ماه تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام می گردد .

دکتر مغینمی با اشاره به لزوم تجهیز همه شناورهای صیادی به سایبان و براین تانک و ادوات صید تاکید کرد : زمان مجوز صید هر سفر دریایی برای لنجها پنج روز ، قایقها سه روز و لنجهای خرمشهر و هندیجان شش روز می باشد .
وی افزود : تخلیه و حمل و نقل میگوهای صید شده تابع مقررات طرح تحویل گیری و حمل و نقل بهداشتی آبزیان بوده و مسئولین کنترل کیفی بر مراحل مختلف و حمل و نقل میگو نظارت می کنند .
۴ آبان ۱۳۸۸ ۱۴:۰۰
تعداد کلیک: ۱,۸۶۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500