تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

دعوت مدیر کل شیلات خوزستان برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مدیرکل شیلات خوزستان با صدور پیامی، فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت و از جامعه آبزی پروری و صیادی، تولیدکنندگان و کارکنان شیلات استان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، متن پیام مرتضی سوری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به فرموده رهبر معظم انقلاب : «۲۲ بهمن هر سال، روز موعود عزت طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر ایستادگی بر سر اهداف والای انقلاب اسلامی است».

چهل و پنج سال از طلوع فجر انقلاب اسلامی گذشت و نظام مقدس اسلامی ما که با الطاف خداوند منان، رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) و فداکاری ملت شریف ایران، استقرار یافت، امروز با استقامت، پایداری و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) به شجره ای  طیبه و پرثمر تبدیل گردیده است.

در حقیقت حضور باشکوه و پرشور مردم آگاه و فهیم کشورمان در این راهپیمایی ملی زمینه ساز انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود و مردم عزیز ما از این دو آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، از مجموعه بزرگ شیلات خوزستان به ویژه خانواده محترم کارکنان، اتحادیه و تعاونی های آبزی پروری و صیادی، بهره برداران، تولید کنندگان دعوت می نمایم در همراهی با سایر هموطنان، بار دیگر در صفوفی مستحکم و با گام‌ هایی مقتدرانه، حضوری حماسی و تاریخ ساز در راهپیمایی مردمی یوم ‌الله ٢٢ بهمن داشته باشند تا در کنار یکدیگر، با آرمان ‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق نماییم.

 

مرتضی سوری

مدیرکل شیلات خوزستان

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۵۵
تعداد کلیک: ۸۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500