تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

فعالیت ۵ پایگاه یگان حفاظت از منابع آبزی در خوزستان / توقیف 223 شناور صیادی متخلف در صیدگاه های استان
فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان ضمن تشریح گزارش عملکرد 10 ماهه امسال 5 پایگاه یگان در شهرهای ساحلی استان خوزستان گفت: در جریان بازرسی های به عمل آمده تعداد 223 فروند شناور متخلف در صیدگاه های استان توقیف شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، کامران شریفی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، طی گشت های ساحلی و دریایی به مدت بیش از  62 هزار نفر ساعت توسط نیروهای  یگان29 هزار و 494 فروند شناور صیادی (قایق و لنج) در ساحل و دریا مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان بازرسی های به عمل آمده تعداد 223 فروند شناور ( قایق و لنج ) متخلف در صیدگاه های استان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود 103 هزار و 900 کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، 463 طاقه تورگوشگیر، 330 عدد لنگر، 137 دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

شریفی با اشاره به دستگیری یکهزار و293 نفر در این مدت ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذی صلاح معرفی شده اند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان تصریح کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) ماموران یگان حفاظت شیلات استان به عنوان ضابط خاص قضایی و با مجوز استفاده از سلاح در 5 پایگاه بندر امام(ره)، هندیجان، و الفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۰۰
تعداد کلیک: ۷۷

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500