تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

گشایش غرفه اداره کل شیلات خوزستان در نمایشگاه دام، طیور و آبزیان اهواز
عصر امروز سه شنبه 24 بهمن ماه، دوازدهمین نمایشگاه بین اللملی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری، گلخانه ای و ماشین آلات، همزمان با نمایشگاه دام و طیور، داروهای دامپزشکی، شیلات و صنایع وابسته برپا شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، در این نمایشگاه 100 واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، گیلان، مرکزی، همدان، فارس و زنجان حضور دارند.

غرفه اداره کل شیلات خوزستان نیز همزمان با گشایش نمایشگاه در حالی فعالیت خود را آغاز کرده است که با حضور مدیران و کارشناسان تخصصی و ارائه آخرین دستاوردهای شیلات استان و معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شیلات در استان میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

همچنین از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را می توان خوراک دام و طیور، شیلات و آبزیان، مکمل و داروهای دامپزشکی، لوازم و تجهیزات مرغداری ها، دامداری ها و آبزی‌پروری‌ها، کود، سم، بذر، انواع لوازم و تجهیزات آبیاری، گلخانه‌ای و ماشین آلات کشاورزی برشمرد.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان خوزستان توسط واحدهای تولیدی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین خریدار و فروشنده، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب برای خریدار اشاره کرد.

این نمایشگاه از عصر امروز تا ۲۷بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز آماده بازدید علاقه‌مندان است.

تصاویر مرتبط

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۲۱
تعداد کلیک: ۱۵۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500