تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مدیر کل شیلات خوزستان : حضور در انتخابات، پشتوانه خدمتگزاری مطلوب‌تر مسئولان در اداره کشور است
مدیر کل شیلات خوزستان با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی امسال محسوب می‌شود، گفت: حضور اقشار و اصناف مختلف جامعه در عرصه انتخابات پشتوانه خدمتگزاری مطلوب‌تر مسئولان در اداره و آینده کشور خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، مرتضی سوری با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو و تاثیر حضور اقشار و اصناف مختلف جامعه در این عرصه اظهار کرد: مشارکت عمومی نشان دهنده همبستگی ملی است و همبستگی ملی می‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد.

وی با بیان اینکه حضور اقشار و اصناف مختلف جامعه در عرصه انتخابات پشتوانه خدمتگزاری مطلوب‌تر مسئولان در اداره و آینده کشور خواهد بود، افزود: انتخابات همیشه از جایگاه و اهمیت خاصی در کشور برخوردار بوده و تجربه ادوار گذشته بیانگر آن است که مردم نسبت به این عرصه نگاه و حساسیت ویژه‌ای داشته و همواره با حضور حداکثری اتحاد، همدلی و همبستگی خود را به اوج رسانده‌اند.

سوری ادامه داد: انتخابات هم حق و هم یک وظیفه همگانی است که مردم بیایند و با اکثریت آرا سرنوشت کشورشان را به دست خودشان تعیین کنند؛ مردم و مسئولان می‌توانند در کنار هم بر مشکلات غلبه کنند.

مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخاب اصلح، تاکید کرد: ایمان، تقوی، تخصص و عِرق به ایران ویژگی‌هایی است که باید نماینده آینده مجلس شورای اسلامی داشته باشد تا در پیمودن گام‌های پیشرفت و توسعه موفق باشد و بتواند به کشور کمک بکند.

وی به نقش مهم صنعت شیلات در راستای تامین امنیت غذایی، رونق تولید، بهبود معیشت، ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه پایدار اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان در زمینه توسعه فعالیت‌های شیلاتی و جلب سرمایه‌گذاران امید می‌رود منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی با بهره‌گیری از ابزارهای قانونی و نظارت بر امور اجرایی در حمایت از تولیدکنندگان و بهره‌برداران و رفع مشکلات آن‌ها گام‌های موثری بردارند.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱
تعداد کلیک: ۹۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500