تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

گردهمایی معاونان برنامه‌ریزی ادارات کل شیلات استان ها/ میزان جذب سرمایه گذار، ملاک ارزیابی عملکرد مدیران
ملاک ارزیابی عملکرد مدیران بر میزان تحقق برنامه های پیش بینی شده، تخصیص اعتبارات و میزان جذب سرمایه گذار بیشتر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی به نقل از سازمان شیلات ایران، گردهمایی معاونان برنامه ریزی و مدیریت منابع شیلات استان های سراسر کشورکه روز چهارشنبه دوم اسفندماه در سالن جلسات سازمان شیلات ایران برگزار شد پس از ارائه گزارش عملکرد توسط معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات و استانها، بررسی اقدامات مربوط به ایجاد و راه اندازی سامانه همتا در بخش مدیریت منابع  انسانی، تبیین اهداف برنامه هفتم و سیاست های ابلاغی توسعه دریا محور و تشریح اعتبارات سال ۱۴۰۳ به کار خود پایان داد.
در این گردهمایی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران به بیان نکاتی پرداخت و گفت: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت بر توسعه محور بودن صنعت شیلات، باید از تمامی امکانات استان ها برای دستیابی به این اهداف استفاده شود.
شهریار رستمی افزود: مسئولان برنامه ریزی استان ها باید به دنبال تقویت تشکل های آبزیان باشند و برای ورود سرمایه گذار به بخش، تسهیل گری های لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به افزایش تعاملات با نهادهای بازار محور در حوزه شیلات خاطر نشان کرد: با ترویج فرهنگ مصرف آبزیان در جامعه و برگزاری جشنواره های آبزیان و طبخ غذا باید به سمت این هدف حرکت کنیم.
رستمی ادامه داد: ملاک ارزیابی عملکرد مدیران بر میزان تحقق برنامه های پیش بینی شده، تحقق و تخصیص اعتبارات و میزان جذب سرمایه گذار بیشترخواهد بود.
وی به مدیران برنامه ریزی 11 استان شرکت کننده در این گردهمایی ( ادارات کل شیلات استان ها) تاکید کرد: بایستی برنامه های استانی را به سمت تبدیل استان به هاب صادراتی سوق دهید و برای افزایش صادرات محصولات شیلاتی، برنامه ریزی داشته باشید.
رستمی همچنین گفت: با نگاهی پدرانه، برنیروی انسانی، جذب سرمایه، آموزش و ایجاد انگیزه بین کارکنان و منابع انسانی قدم بردارید.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران در پایان توجه مدیران را به تعیین تکلیف نیروهای تازه استخدام شده و همچنین شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد مربوط به جشنواره شهید رجایی را متذکر شد.
در این گردهمایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه، مدیر هماهنگی امور استانها، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری و مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی و سایر مدیران استانی به بیان نقطه نظرات سازنده پرداختند.

۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۲۴
تعداد کلیک: ۹۷

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500