تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مشارکت عمومی در انتخابات بار دیگر وحدت ملی را به اثبات می رساند
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: مردم ایران بار دیگر با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه انسجام و وحدت ملی را به اثبات می رسانند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، مرتضی سوری، در جشن نیمه شعبان با حضور جمعی از کارکنان ستاد اداره کل، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) به منتظران آن حضرت گفت: نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده پیام آور صلح و آرامش، حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان و امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است.

سوری افزود: این ایام به نام هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده و تلاش و مجاهدت این عزیزان  موجب تداوم امنیت پایدار و ابزاری برای رسیدن به آرامش و رشد و شکوفایی همه جانبه در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات، نقش دستگاه های اجرایی را در افزایش مشارکت عمومی موثر دانست و گفت: مردم ایران بار دیگر با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند انسجام و وحدت ملی را به اثبات می رسانند.

سوری در ادامه یادآور شد: مردم همواره نسبت به گردهمایی ها ورویدادهای سیاسی در کشور نگاه مثبت و ویژه‌ای دارند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مشاهده کرد؛ مشارکت حداکثری آحاد ملت در این عرصه ها موجب ناامیدی دشمن و دلگرمی دوستداران اسلام و انقلاب اسلامی می شود‌.

در این مراسم برنامه هایی از جمله مولودی خوانی، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شریفی نژاد، اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقه یاوران منتظر اجرایی شد.

تصاویر مرتبط

 

۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۳۰
تعداد کلیک: ۱۳۷

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500