تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

توجه ویژه به ترویج فرهنگ نماز در محیط کاری
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: ﻧﻤﺎز، ﺑﺮﺗﺮﻳﻦ ﻋﺒﺎدت ﻋﺎرﻓﺎﻧﻪ و ﺳﺘﻮن دﻳﻦ اﺳﺖ ﻛﻪ در ﮔﺴﺘﺮش ﻓﻀﺎﻳﻞ اﺧﻼﻗﻰ و زدودن رذﻳﻠﺖﻫﺎ ﺑﺴﻴﺎر ﻣﻮﺛﺮ اﺳﺖ و ترویج فرهنگ نماز در محیط کاری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، مرتضی سوری در نخستین جلسه شورای فرهنگی با حضور اعضای این شورا ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه میهمانی خداوند گفت: کلیه هنجارها و ارکان جامعه بر پایه تمدن غنی و فرهنگ فاخر ایرانی اسلامی شکل گرفته است و صیانت و ترویج آن می تواند رشد شخصیتی سطوح مختلف اجتماع و تعامل موثر در محیط کار و افزایش روحیه نشاط کاری را به همراه داشته باشد.

سوری افزود: بالاترین و کامل ترین فرهنگ ها مبتی بر دین مبین اسلام است که می بایست در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی نهادینه شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت فعال مسئولان در تببین برنامه های فرهنگی بر ترویج فرهنگ نماز در محیط کاری با رعایت شرایط کارکنان تاکید کرد و یادآور شد: برپایی نمازجماعت در ادارات علاوه بر تکلیف الهی امری موثر در فعالیت جمعی، ایجاد انگیزه و روحیه کار تیمی است.

در ادامه اعضای این شورا در خصوص تقویت و رونق بخشی برنامه های فرهنگی اداره کل، راهکارهای افزایش حضور کارکنان در نماز جماعت و تولیدات فرهنگی در این زمینه، به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در بخش پایانی این جلسه احکام اعضای شورای فرهنگی توسط مدیرکل اهدا شد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۳۰
تعداد کلیک: ۱۰۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500