تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تجلیل از 2 پرورش دهنده نمونه ماهیان گرمابی در خوزستان
2 پرورش دهنده نمونه ماهیان گرمابی در استان خوزستان در حاشیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران و طی مراسمی با حضور استاندار استان خوزستان معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان؛ مدیر کل شیلات خوزستان در گفتگویی رسانه ای؛ ضمن قدردانی و ارج نهادن به زحمات ارزشمند این 2 پرورش دهنده و حمایت همه جانبه از بخش خصوصی افزود: در راستای ارائه الگوهای موفق زنجیره ارزش ماهیان گرمابی به سایر بهره برداران در استان و کشور، ۲ تن از پرورش دهندگان ماهیان گرمابی خوزستان طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان معرفی و تجلیل شدند.

مرتضی سوری، مهمترین اقدامات شاخص صورت گرفته توسط این 2 تولید کننده برتر استانی را بهره گیری از روش های نوین آبزی پروری، ایجاد زنجیره کامل آبزی پروری از تامین نهاده ها تا تولید و تکثیر بچه ماهی و کشت علوفه مورد نیاز عنوان کرد.

محسن امانی، متولد 1348 تحصیلکرده رشته کشاورزی و از سال 1373 در زمینه تکثیر و پرورش انواع ماهیان گرمابی و به عنوان موسس و مدیر عامل شرکت تعاونی آبزی گستران امروز اهواز مشغول به فعالیت است.

 موسی زاهدسلامی، متولد 1360 نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع پرورش ماهی آزادگان در رشته شیلات تکثیر و پرورش آبزیان تحصیل کرده، از سال ۱۳۸۰ تاکنون به فعالیت آبزی‌پروری مشغول است و از سال ۹۶ در کنار آبزی‌پروری به تولید خوراک آبزیان نیز گرایش یافت
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۰
تعداد کلیک: ۸۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500