تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد
مدیرکل شیلات خوزستان طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، متن پیام مرتضی سوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند. (مقام معظم رهبری)

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در دلبستگی به اسلام و آن رهبر عظیم الشان است.

امام خمینی (ره) مرجع تقلید بزرگ شیعه و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۴۱ هجری شمسی مبارزه علنی علیه نظام وابسته و سلطنتی پهلوی در ایران را آغاز و بعد از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به عنوان رهبر حکیم جمهوری اسلامی ایران فعالیت کردند و در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ هجری شمسی به ملکوت اعلی پیوستند.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه ی عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت شریف ایران اسلامی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد. به برکت خون شهدای قیام خونین ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند و امروز وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزان راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم.

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، به ویژه همکاران عزیز و جامعه شیلاتی، تسلیت عرض می نمایم. عزّت و سرافرازی ایران اسلامی عزیز را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی از خداوند متعال مسألت داریم.

۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۳۲
تعداد کلیک: ۵۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500