تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

کمیته تخصصی تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی کشور در اهواز برگزار شد
کمیته تخصصی دو روزه تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی کشور در تاریخ 18 و 19 بهمن ماه سالجاری با حضور مسئولین و کارشناسان آبزی پروری شیلات سراسر کشور و کارشناسان تحقیقات اهواز برگزار شد . مهندس افراسیابی مدیرکل توسعه آبزی پروری شیلات ایران با اشاره به اهمیت بخش تحقیقات در کمک به روند تولید آبزیان گفت : استانداردهای آبزی پروری در همه بخشها باید مورد توجه قرار گیرد . مدیرکل شیلات خوزستان نیز گفت : این کمیته با هدف بررسی مشکلات تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی و ارائه راهکارهای نوین برای بهبود مدیریت تولید ماهی برگزار شده است .
کمیته تخصصی دو روزه تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی کشور در تاریخ 18 و 19 بهمن ماه سالجاری با حضور مسئولین و کارشناسان آبزی پروری شیلات سراسر کشور و کارشناسان تحقیقات اهواز برگزار شد .
 
مهندس افراسیابی مدیرکل توسعه آبزی پروری شیلات ایران با اشاره به اهمیت بخش تحقیقات در کمک به روند تولید آبزیان گفت : استانداردهای آبزی پروری در همه بخشها باید مورد توجه قرار گیرد .
مدیرکل شیلات خوزستان نیز گفت : این کمیته با هدف بررسی مشکلات تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی و ارائه راهکارهای نوین برای بهبود مدیریت تولید ماهی برگزار شده است .

دکتر مغینمی با اشاره به اهمیت آبزی پروری در تولید و ایجاد اشتغال و جایگاه شیلات خوزستان بعنوان قطب آبزی پروری بر لزوم افزایش اعتبارات بمنظور توسعه آبزی پروری در استان تأکید کرد . دکتر مرمضی رئیس پژوهشکده آبزی پروری کشور هم با اشاره به موفقیت های حاصل شده از تکثیر گونه های با ارزش آبزیان از جمله ماهی بنی و شیربت گفت : با تحقیقات صورت گرفته بر تغذیه گونه های کپور ماهیان هندی در استان به نتایج مطلوبی رسیده ایم و مطالعات تکمیلی بر روی ماهی تیلاپیا و ماهیان خاویاری نیز صورت گرفته است .
این کمیته با ارائه گزارش از عملکرد استان خوزستان و بیان استعدادها و محدودیتهای توسعه آبزی پروری ادامه و سپس مسائل مختلف تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی از جمله ارتقاء مدیریت تولید غذای زنده در استخر ـ کیفیت و نقش اقتصادی بچه ماهی ـ بررسی غذاهای مصرفی در پرورش ماهیان گرمابی ـ گزارش از تجهیزات و روشهای نوین مکانیزاسیون مورد بحث قرار گرفت و در پایان مصوبات جلسه در 6 بند تنظیم گردید .
۲۱ بهمن ۱۳۸۸ ۱۸:۲۵
تعداد کلیک: ۲,۰۰۳

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500