تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بازدید مدیران شیلات الجزایر از پروژه های شیلات خوزستان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان هیأت 2 نفره شیلاتی کشور الجزایر بر اساس یادداشت تفاهم همکاریهای دوجانبه میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و الجزایر از پروژه ها شیلات در خوزستان بازدید و با پتانسیل ها و ظرفیت های تولیدی شیلاتی در استان آشنا شدند . آقای بنونی عبدالقادر مدیر کل تکثیر و پرورش آبزیان و آقای هروادی فرید مدیر کل تحقیقات و آموزش شیلات الجزایر از بخشهای تکثیر و پرورش ، فرآوری و بسته بندی میگو ـ تکثیر و پرورش ماهیان دریایی ـ مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان و کارگاههای تکثیر میگو آبزیران بازدید و ضمن ابراز علاقه به توسعه روابط دو جانبه ، خواستار توسعه همکاری های شیلاتی استان خوزستان با کشورشان شدند .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان هیأت 2 نفره شیلاتی کشور الجزایر بر اساس یادداشت تفاهم همکاریهای دوجانبه میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و الجزایر از پروژه ها شیلات در خوزستان بازدید و با پتانسیل ها و ظرفیت های تولیدی شیلاتی در استان آشنا شدند . 
آقای بنونی عبدالقادر مدیر کل تکثیر و پرورش آبزیان و آقای هروادی فرید مدیر کل تحقیقات و آموزش شیلات الجزایر از بخشهای تکثیر و پرورش ، فرآوری و بسته بندی میگو ـ تکثیر و پرورش ماهیان دریایی ـ مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان و کارگاههای تکثیر میگو آبزیران بازدید و ضمن ابراز علاقه به توسعه روابط دو جانبه ، خواستار توسعه همکاری های شیلاتی استان خوزستان با کشورشان شدند . 


در ادامه این دیدار یکروزه ، هیئت شیلاتی الجزایر از کارگاه فرآوری و بسته بندی محصولات شیلاتی مرجان آبادان و ایستگاه تحقیقاتی ماهیان دریایی بندر امام بازدید کردند . 
در پایان این بازدید در جلسه ای با حضور هیأت شیلات الجزایر و مدیر کل شیلات خوزستان و رئیس مؤسسه تحقیقات آبزی پروری جنوب کشور تشکیل شد ، مدیر کل شیلات خوزستان با تشریح قابلیت های آبزی پروری و دستاوردهای تحقیقاتی شیلاتی پرداخت . هیأت الجزایری نیز در خصوص آموزش کارشناسان شیلاتی الجزایر در استان خوزستان پیشنهاداتی ارائه کردند که مقرر گردد در صورت موافقت شیلات ایران ، این موضوع پیگیری و اقدام شود .
۱۸ اسفند ۱۳۸۸ ۱۸:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۸۹۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500