تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آزاد اعلام شدن صید میگوی در صیدگاه بحرکان خوزستان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان استان خوزستان آزاد اعلام شد . مدیرکل شیلات خوزستان گفت : براساس گزارشات پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید استان، صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان برای لنجهای صیادی استان و فقط قایق های صیادی هندیجان از روز شنبه مورخ 2/5/89 تااطلاع ثانوی آزاد اعلام می گردد. دکترمغینمی با اشاره به لزوم تجهیز همه شناورهای صیادی به سایبان و تجهیزات برودتی و ادوات صید تاکیدکرد : زمان مجوز صید هر سفردریایی برای لنجها شش روز و قایقهاسه روزمی باشد . وی افزود : تخلیه و حمل و نقل میگوهای صید شده تابع مقررات طرح تحویل گیری و حمل و نقل بهداشتی آبزیان بوده و مسئولین کنترل کیفی بر مراحل مختلف تخلیه و حمل و نقل میگو نظارت می کنند .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان استان خوزستان آزاد اعلام شد . مدیرکل شیلات خوزستان گفت : براساس گزارشات پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید استان، صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان برای لنجهای صیادی استان و فقط قایق های صیادی هندیجان از روز شنبه مورخ 2/5/89 تااطلاع ثانوی آزاد اعلام می گردد. 
دکترمغینمی با اشاره به لزوم تجهیز همه شناورهای صیادی به سایبان و تجهیزات برودتی و ادوات صید تاکیدکرد : زمان مجوز صید هر سفردریایی برای لنجها شش روز و قایقهاسه روزمی باشد .
وی افزود : تخلیه و حمل و نقل میگوهای صید شده تابع مقررات طرح تحویل گیری و حمل و نقل بهداشتی آبزیان بوده و مسئولین کنترل کیفی بر مراحل مختلف تخلیه و حمل و نقل میگو نظارت می کنند . 
۱۰ مرداد ۱۳۸۹ ۱۸:۴۶
تعداد کلیک: ۱,۸۴۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500