تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آغاز ساخت بندر صیادی شادگان با حضور سرپرست شیلات ایران
کار ساخت بندر صیادی شادگان دیروز آغاز شد . رئیس سازمان شیلات ایران در آیین آغاز بکار ساخت این بندر صیادی گفت : راه اندازی بندر صیادی شادگان تأثیر به سزایی در افزایش اشتغال در سطح منطقه خواهد داشت . سید امین الله تقوی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در رونق اقتصادی منطقه افزود : به کارگیری نیروهای بومی در بهره برداری از این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است . وی با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه گفت : توسعه حرفه صید و صیادی با توجه به اینکه مهارت بسیاری از ساکنان این منطقه است ، می تواند در ایجاد اشتغال پایدار مؤثر باشد .
کار ساخت بندر صیادی شادگان دیروز آغاز شد . رئیس سازمان شیلات ایران در آیین آغاز بکار ساخت این بندر صیادی گفت : راه اندازی بندر صیادی شادگان تأثیر به سزایی در افزایش اشتغال در سطح منطقه خواهد داشت . سید امین الله تقوی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در رونق اقتصادی منطقه افزود : به کارگیری نیروهای بومی در بهره برداری از این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است . وی با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه گفت : توسعه حرفه صید و صیادی با توجه به اینکه مهارت بسیاری از ساکنان این منطقه است ، می تواند در ایجاد اشتغال پایدار مؤثر باشد . ادامه ....

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کار ساخت بندر صیادی شادگان از سال 83 در مجلس شورای اسلامی پیگیری شد گفت این بندر در مدت 2 سال و با اعتباری معادل 4 میلیارد تومان در شادگان و در منطقه خور ابوخضیر ساخته می شود . حجت الاسلام مجید ناصری نژاد افزود احداث بندر صیادی علاوه بر ساماندهی بحث صید و صیادی در منطقه ، به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه کمک جدی خواهد کرد . این اسکله در مساحتی بالغ بر 18 هزار و 730 متر مربع در قالب احداث اسکله شناور قایق ها / حفاظت ساحل / محوطه سازی به همراه تأسیسات برقی و مکانیکی / انبار صیادان / عملیات شمع کوبی / احداث ساختمانهای اداری و اجرای سرسره بتنی ساخته می شود .
 
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۰:۳۱
تعداد کلیک: ۱,۷۱۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500