تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تولید 26 میلیون قطعه بچه ماهی در مرکز تکثیر ماهیان گرمابی شهید ملکی اهواز
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، امسال 26 میلیون قطعه بچه ماهی گرمابی در مرکز تکثیر شهید ملکی اهواز تولید شده است که در مقایسه با سال گذشته30 در صد افزایش تولید داشته است. مدیر کل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود: گونه های تولید شده در این مرکز ماهیان بومی نظیر بنی ، شیربت ، گطان ، عنزه، برزم و کپور ماهیان نظیر فیتوفاگ ، آمور ، کپور وبیگ هد می باشد.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، امسال 26 میلیون قطعه بچه ماهی گرمابی در مرکز تکثیر شهید ملکی اهواز تولید شده است که در مقایسه با سال گذشته30 در صد افزایش تولید داشته است.
مدیر کل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود: گونه های تولید شده در این مرکز ماهیان بومی نظیر بنی ، شیربت ، گطان ، عنزه، برزم و کپور ماهیان نظیر فیتوفاگ ، آمور ، کپور وبیگ هد می باشد.
دکتر مغینمی با اشاره به اهمیت رها سازی بچه ماهی در منابع آبهای داخلی استان افزود: حدود 16 میلیون قطعه بچه ماهی از گونه های تولید شده در تالاب شادگان و هورالهویزه و دریاچه های پشت سدهای کرخه،کارون3،و شهید عباسپور و همچنین آبگیرهای هفتکل و ایذه رهاسازی شده است.که این امربه منظور جلوگیری از وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر به ذخایر آبزیان و تداوم اشتغال صیادان منطقه در منابع آبهای داخلی انجام شده است
۲۱ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۴۹
تعداد کلیک: ۱,۸۷۷

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500