تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برداشت ماهیان پرورشی گرمابی از مزارع پرورشی استان خوزستان
عملیات برداشت ماهیان گرمابی از مزارع پرورشی استان خوزستان که از آبان ماه امسال آغاز شده بود ، همچنان ادامه دارد . دکتر مغینمی مدیرکل شیلات خوستان با اشاره به وجود آب و هوای مناسب و استعدادهای بالقوه استان خوزستان در امر تولید آبزیان افزود : برداشت ماهی گرمابی از مزارع انفرادی و مجتمع های استان تا پایان اسفندماه ادامه دارد و پیش بینی می شود از 9000 هکتار سطح زیرکشت مزارع پرورشی استان بیش از 38 هزار تن ماهی گرمابی برداشت شود که در مقایسه با تولید سال گذشته 19 درصد افزایش تولید خواهیم داشت .
عملیات برداشت ماهیان گرمابی از مزارع پرورشی استان خوزستان که از آبان ماه امسال آغاز شده بود ، همچنان ادامه دارد .
دکتر مغینمی مدیرکل شیلات خوستان با اشاره به وجود آب و هوای مناسب و استعدادهای بالقوه استان خوزستان در امر تولید آبزیان افزود : برداشت ماهی گرمابی از مزارع انفرادی و مجتمع های استان تا پایان اسفندماه ادامه دارد و پیش بینی می شود از 9000 هکتار سطح زیرکشت مزارع پرورشی استان بیش از 38 هزار تن ماهی گرمابی برداشت شود که در مقایسه با تولید سال گذشته 19 درصد افزایش تولید خواهیم داشت .
مدیرکل شیلات خوزستان گفت : این ماهیان پرورشی از گونه های کپور ماهیان شامل : کپور ـ آمور ـ فیتوفاگ و بیگ هد و همچنین گونه های بومی استان شامل : بنی و شیربت می باشند .
دکتر مغینمی با اشاره به رتبه سوم استان خوزستان در تولید ماهیان پرورشی در کشور افزود : درصورت تأمین آب موردنیاز مزارع پرورشی و وجود شرایط مناسب ، استان خوزستان بزرگترین قطب تولید ماهیان پرورشی گرمابی در کشور خواهد شد .
۱۹ آذر ۱۳۹۱ ۱۹:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۸۷۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500