تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

اطلاعیه موضوع بخشودگی متفرعات بدهی تسهیلات بانکی ( سود تا سررسید و پس از آن و جرایم تاخیر )
قابل توجه منتفعین مصوبه حمایتی شماره 151188/ ت 46882 مورخ 30/7/1391 هیأت محترم دولت با موضوع بخشودگی متفرعات بدهی تسهیلات بانکی ( سود تا سررسید و پس از آن و جرایم تاخیر ) بدینوسیله به اطلاع کلیه منتفعین مصوبه مذکور (اعم از تکثیر، پرورش، عمل‌آوری و فرآوری، غذا و صادرات میگو) میرساند : آخرین مهلت مراجعه به بانکهای عامل 25/10/1391 تعیین گردیده و در صورت عدم مراجعه ، ضمن حذف نام آنان از فهرست منتفعین، نسبت به معرفی جایگزین آنان اقدام خواهد شد. طبعاً مسئولیت عدم مراجعه به بانکهای عامل و حذف نام هر یک از منتفعین بعهده آنان بوده و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان
قابل توجه منتفعین مصوبه حمایتی شماره 151188/ ت 46882 مورخ 30/7/1391 هیأت محترم دولت با موضوع بخشودگی متفرعات بدهی تسهیلات بانکی ( سود تا سررسید و پس از آن و جرایم تاخیر )

بدینوسیله به اطلاع کلیه منتفعین مصوبه مذکور (اعم از تکثیر، پرورش، عمل‌آوری و فرآوری، غذا و صادرات میگو) میرساند : آخرین مهلت مراجعه به بانکهای عامل 25/10/1391 تعیین گردیده و در صورت عدم مراجعه ، ضمن حذف نام آنان از فهرست منتفعین، نسبت به معرفی جایگزین آنان اقدام خواهد شد. طبعاً مسئولیت عدم مراجعه به بانکهای عامل و حذف نام هر یک از منتفعین بعهده آنان بوده و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.
روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان 
۱۲ دی ۱۳۹۱ ۱۹:۰۹
تعداد کلیک: ۲,۳۱۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500