تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آغاز برداشت میگو از مزارع پرورشی چوئبده آبادان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، عملیات برداشت میگو از 19 مزرعه پرورشی در چوئبده آبادان ، آغاز شد . دکتر مغینمی ، مدیرکل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود : امسال 254 هکتار از مزارع پرورش میگوی چوئبده آبادان در قالب 19 مزرعه پرورشی به زیر کشت میگو رفت که با نظارت همه جانبه کمیته فنی میگو متشکل از کارشناسان و نمایندگان دامپزشکی – تحقیقات آبزی پروری و اداره کل شیلات سرانجام پس از چندین سال بروز مشکلات بیماری موفق به تولید میگو بدون بروز هیچگونه بیماری در این مزارع گردیده است .

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، عملیات برداشت میگو از 19 مزرعه پرورشی در چوئبده آبادان ، آغاز شد .

دکتر مغینمی ، مدیرکل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود : امسال 254 هکتار از مزارع پرورش میگوی چوئبده آبادان در قالب 19 مزرعه پرورشی به زیر کشت میگو رفت که با نظارت همه جانبه کمیته فنی میگو متشکل از کارشناسان و نمایندگان دامپزشکی – تحقیقات آبزی پروری و اداره کل شیلات سرانجام پس از چندین سال بروز مشکلات  بیماری  موفق به تولید میگو بدون بروز هیچگونه بیماری در این مزارع گردیده است .

مدیر کل شیلات خوزستان افزود : پیش بینی می شود امسال حدود 900 تن میگو از این مزارع برداشت شود که در مقایسه با سال گذشته بیش از 80 درصد افزایش تولید خواهیم داشت  .

۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۴۲۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500