تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تولید 26 میلیون و پانصد هزار قطعه بچه ماهی در مرکز تکثیر ماهیان گرمابی شهید ملکی اهواز
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، امسال 26 میلیون و پانصد هزار قطعه انواع بچه ماهیان گرمابی در مرکز تکثیر و توسعه ماهیان گرمابی شهید ملکی اهواز تولید شده است . مدیر کل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود: از مجموع ماهیان تکثیر و تولید شده تعداد 12 میلیون و 400 هزار قطعه از گونه ماهیان بومی استان شامل بنی ، شیربت ، گطان ، عنزه و برزم و بیش از 14 میلیون و 100 هزار قطعه از گونه کپور ماهیان شامل فیتوفاگ ،کپور ، آمور و بیگ هد است .

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، امسال 26 میلیون و پانصد هزار قطعه انواع  بچه ماهیان گرمابی در مرکز تکثیر و توسعه ماهیان گرمابی شهید ملکی اهواز تولید شده است .

مدیر کل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود:  از مجموع ماهیان تکثیر و تولید شده تعداد 12 میلیون و 400 هزار قطعه از گونه ماهیان بومی استان شامل بنی ، شیربت ، گطان ، عنزه و برزم و بیش از 14 میلیون و 100 هزار قطعه از گونه کپور ماهیان شامل فیتوفاگ ،کپور ، آمور و بیگ هد است .

دکتر مغینمی با اشاره به اهمیت رها سازی بچه ماهی در منابع آبهای داخلی استان افزود: حدود 19 میلیون قطعه از  بچه ماهیهای تولید شده در تالاب شادگان و هورالهویزه و دریاچه های پشت سدهای استان و همچنین آبگیرهای عطیش ، هفتکل و ایذه رهاسازی شده است که این امربه منظور جلوگیری از وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر  به ذخایر آبزیان و تداوم اشتغال صیادان منطقه در منابع  آبهای داخلی انجام شده است.

وی افزود : حدود 7 میلیون و 500 هزار قطعه بچه ماهی نیز  به دیگر استانها صادر شده است.

۶ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۵۶
تعداد کلیک: ۲,۵۰۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500