تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع بزرگ پرورش ماهی آزادگان شهرستان کارون
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان در حاشیه سفر سه روزه ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان ، مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع بزرگ پرورش ماهیان گرمابی آزادگان و تاسیات پمپاژ باردید کردند. در این بازدید که معاون پارلمانی رئیس جمهور ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران و مسئولین شیلات ایران و شیلات خوزستان نیز حضور داشتند ، مدیر کل شیلات خوزستان ظرفیت های مجتمع در زمینه تولید و اشتغال را ارائه کرد .

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع بزرگ پرورش ماهی آزادگان شهرستان کارون

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان در حاشیه سفر سه روزه ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان ، مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع بزرگ پرورش ماهیان گرمابی آزادگان و تاسیات پمپاژ باردید کردند.

در این بازدید که معاون پارلمانی رئیس جمهور ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران و مسئولین شیلات ایران و شیلات خوزستان نیز حضور داشتند ، مدیر کل شیلات خوزستان ظرفیت های مجتمع در زمینه تولید و اشتغال را ارائه کرد .

در ادامه وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه از مزارع پرورش ماهی مجتمع آزادگان و عملیات برداشت ماهی از استخرهای پرورشی بازدید کردند . 

مغینمی با ارائه گزارشی از وضعیت پرورش و تولید ماهی در فاز اول مجتمع اظهار داشت : فاز اول مجتمع در حال حاضر با وسعت مفید 1890 هکتار در قالب 91 مزرعه پرورش ماهی  که 45 مزرعه 15 هکتاری و 46 مزرعه 40 هکتاری را شامل می شود ، به طور کامل به بهره برداری رسیده و فعال است .

وی میزان تولید ماهیان گرمابی در این مجتمع را در سال گذشته 9100 تن اعلام کرد و افزود : پیش بینی می شود تا پایان امسال بیش از 10 هزار تن ماهی پرورشی از این مجتمع برداشت شود .

مدیرکل شیلات خوزستان میزان اشتغال زایی این مجتمع را در فاز اول 1000 نفر بصورت مستقیم و 2000 نفر بصورت غیر مستقیم اعلام کرد و افزود : با اجرا و به بهر برداری رسیدن فاز دوم این مجتمع پیش بینی می شود در مجموع سالانه 35 هزار تن ماهی پرورشی در این مجتمع تولید شود .

 مغینمی در خصوص وضعیت فعلی فاز دوم مجتمع آزادگان اظهار داشت : فاز دوم مجتمع در قالب 207 تعاونی تشکیل شده است و در حال حاضر پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی زیر ساخت های فاز دوم کارگاه خود را تجهیز کرده است .


تصاویر 


۲۸ دی ۱۳۹۲ ۱۰:۳۳
تعداد کلیک: ۲,۶۲۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500