تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آزاد شدن صید ماهی شوریده در صیدگاههای خوزستان
بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور ،صید ماهی شوریده درآبهای خوزستان که از 20 اسفند ماه ممنوع شده بود ، از تاریخ 30 فروردین ماه امسال آزاد می باشد . به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، این تصمیم پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور ، به علت آغاز فصل تخم ریزی ماهی شوریده اعلام شده بود تا از وارد شدن صدمات به ذخایر آبزیان خلیج فارس جلوگیری شود که با توجه به اتمام فصل تخم ریزی ماهی شوریده ،اکنون صید این گونه ماهی آزاد است .
بر اساس نتایج تحقیقات  پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور ،صید ماهی شوریده درآبهای خوزستان که از 20 اسفند ماه ممنوع شده بود ، از تاریخ 30 فروردین ماه امسال آزاد می باشد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، این تصمیم پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور ، به علت آغاز فصل تخم ریزی ماهی شوریده اعلام شده بود تا از وارد شدن صدمات به ذخایر آبزیان خلیج فارس جلوگیری شود که با توجه به اتمام فصل تخم ریزی ماهی شوریده ،اکنون صید این گونه ماهی  آزاد است .
این گزارش می افزاید : درحال حاضر صید همه گونه های آبزیان به جز میگو آزاد می باشد  وصیادان طبق روال عادی عملیات  صید را انجام می دهند .
گفتنی است ناوگان صیادی استان خوزستان دارای 596 لنج صیادی و 1340 قایق صیادی می باشد .

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۴:۱۶
تعداد کلیک: ۲,۱۵۰

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500