تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

صدور شناسنامه وکد ردیابی برای محصولات صنایع فرآوری خوزستان
مدیر کل شیلات خوزستان ،از صدور شناسنامه و کد ردیابی برای محصولات صنایع فرآوری خوزستان به منظور تشویق مصرف کنندگان به مصرف آبزیان خبرداد . به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر" سید رحیم مغینمی "با اعلام خبر فوق اظهارداشت : این اقدام در جهت جلب اعتماد عمومی به سلامت فرآورده های آبزیان است و صاحبان صنایع از طریق شرکت فعال در نمایشگاه های عرضه آبزیان درون وبرون استانی و خارج کشور می توانند درافزایش مصرف تولیدات خودموثر واقع شوند . " مغینمی " ،تعداد واحد های صنعتی بسته بندی وانجماد آبزیان خوزستان را 10 واحد صنعتی به ظرفیت سالیانه 12 هزار تن اعلام کرد و افزود : هفت واحد تولید کننده کنسرو ماهی به ظرفیت 10 هزار تن و سه واحد تولید پودر ماهی با ظرفیت یک هزار و 970 تن در خوزستان فعالیت می کنند .
مدیر کل شیلات خوزستان ،از صدور شناسنامه و کد ردیابی برای محصولات صنایع فرآوری خوزستان به منظور تشویق مصرف کنندگان به مصرف آبزیان خبرداد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر" سید رحیم مغینمی "با اعلام خبر فوق اظهارداشت : این اقدام در جهت جلب اعتماد عمومی به سلامت فرآورده های آبزیان است و صاحبان صنایع از طریق شرکت فعال در نمایشگاه های عرضه آبزیان درون وبرون استانی و خارج کشور می توانند درافزایش مصرف تولیدات خودموثر واقع شوند .
" مغینمی " ،تعداد واحد های صنعتی بسته بندی وانجماد آبزیان خوزستان را 10 واحد صنعتی به ظرفیت سالیانه 12 هزار تن اعلام کرد و افزود : هفت واحد تولید کننده کنسرو ماهی به ظرفیت 10 هزار تن و سه واحد تولید پودر ماهی با ظرفیت یک هزار و 970 تن در خوزستان فعالیت می کنند .
وی ،یکی از عوامل ایجاد ارزش افزوده درصنعت فرآوری را تولید فرآورده های سوریمی یا خمیر ماهی از آبزیان ارزان قیمت برشمرد .
مدیر کل شیلات خوزستان تصریح کرد : با توجه به قیمت بالای آبزیان فرآوری شده ، برای کاهش وتثبیت نرخ وافزایش میزان این محصولات درسبد مصرف خانواردها می توان از تسهیلات بانکی کم بهره وارزان قیمت  که  بازپرداخت طولانی مدت دارند استفاده کرد .
مغینمی افزود : با تهیه مواد اولیه وحمایت دولت از طریق اختصاص یارانه تولید، می توان به افزایش تولید محصولات فرآوری شده آبزیان  کمک کرد .

۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۰۷۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500