تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آزاد شدن صید ماهی حلوا سفید در صیدگاههای خوزستان
بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان ،صید ماهی حلوا سفید از تاریخ 5 مرداد ماه آزاد می باشد . به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، صید ماهی حلوا سفید که به علت فصل تخم ریزی ، از 20 خرداد ماه امسال به مدت 45 روز ممنوع شده بود ، بنا به تصمیم پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و کمیته مدیریت صید استان ، صید ، حمل و نقل و نگهداری این گونه ماهی از 5 مرداد ماه آزاد اعلام شده است .
بر اساس نتایج تحقیقات  پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان ،صید ماهی حلوا سفید از تاریخ  5 مرداد  ماه آزاد می باشد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، صید ماهی حلوا سفید که به علت فصل تخم ریزی ، از 20 خرداد ماه امسال به مدت 45 روز ممنوع شده بود ، بنا به تصمیم پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و کمیته مدیریت صید استان ، صید ، حمل و نقل و نگهداری این گونه ماهی از 5 مرداد ماه آزاد اعلام شده است .
گفتنی است در طی مدت ممنوعیت صید ماهی حلوا سفید ، یگان حفاظت منابع آبزیان استان با متخلفین برخورد و آنها را به کمیته رسیدگی به تخلفات شیلات معرفی کرده است .

۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۵۴۷

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500