تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

انتخاب مدیر کل شیلات استان بعنوان مدیر برتر دستگاههای استان
به مناسبت هفته دولت طی مراسمی در محل استانداری خوزستان از دستگاه‌های بر‌تر و کارکنان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر شد. در این مراسم استاندار خوزستان با تقدیر از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان گفت: کارکنان دستگاه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که تغییر دولت‌ها هیچ گونه خللی در فعالیت‌ها و ارایه خدمات به مردم نداشته باشد. «عبدالحسن مقتدایی» با اشاره به اینکه افراد در هر دستگاه اجرایی باید امانت دار مردم باشند، افزود:‌‌ همان طور که ما نسبت به اموال دیگران احساس مسوولیت می‌کنیم، در دوره خدمت در هر پست و دستگاه نیز باید بدانیم که این خدمت امانتی است که در اختیار ما گذاشته شده است. اگر شرایط مساوی بین مردم رعایت نشود و حق افراد در جامعه پایمال شود این امر به معنی تعرض به حقوق افراد است.
به مناسبت هفته دولت طی مراسمی در محل استانداری خوزستان از دستگاه‌های بر‌تر و کارکنان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر شد.
در این مراسم استاندار خوزستان با تقدیر از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان گفت: کارکنان دستگاه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که تغییر دولت‌ها هیچ گونه خللی در فعالیت‌ها و ارایه خدمات به مردم نداشته باشد.
«عبدالحسن مقتدایی» با اشاره به اینکه افراد در هر دستگاه اجرایی باید امانت دار مردم باشند، افزود:‌‌ همان طور که ما نسبت به اموال دیگران احساس مسوولیت می‌کنیم، در دوره خدمت در هر پست و دستگاه نیز باید بدانیم که این خدمت امانتی است که در اختیار ما گذاشته شده است.
اگر شرایط مساوی بین مردم رعایت نشود و حق افراد در جامعه پایمال شود این امر به معنی تعرض به حقوق افراد است.
مقتدایی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی، کشور هزینه‌های بسیاری برای تربیت مدیران داد، اما امروز جوانان در فضایی انقلابی رشد کرده‌اند و باید از ظرفیت‌های جوان کشور به بهترین شکل استفاده شود.
 در پایان این مراسم از ˈسید رحیم مغینمی ، مدیر کل شیلات استان - ˈ کیخسرو چنگلواییˈ، رییس جهاد کشاورزی استان  - ˈسید ناصر حسینی نژادˈ،مدیر عامل شرکت گاز استان  -  ˈسعدالله عبدالهی،مدیرکل بنادر استان -  ˈیدالله حضرتیˈ، مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز  و ˈاحسان منفرد نیاکیˈ، مدیر کل بیمه سلامت به عنوان مدیران بر‌تر دستگاه‌های استان در ارزیابی طرح تکریم ارباب رجوع در استان تقدیر شد.
همچنین از ˈ عباس علی شفیعی، مدیر شعب بانک مسکن استان، ˈخسرو وردی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان، به عنوان مدیران بر‌تر بانک‌های کشور تجلیل شد.
در بخش تقدیر از فرمانداران نیز ˈعزیزاله شهبازیˈ،فرماندار آبادان، به عنوان فرماندار نمونه استان معرفی شد.
ˈحبیب اله کشت زرˈ،شهردار سردشت و زیدون، ˈعلی گلمرادی،شهردار بندر امام، و ˈسید خلف موسوی، شهردار اهواز، به عنوان شهرداران نمونه و ˈمحمود عیدانیˈ،بخشدار باوی به عنوان بخشدار نمونه، ˈ امید بن عباس،بازرس نمونه ویژه طرح تکریم و ˈسیروس عاقلیˈ به عنوان ایثارگر نمونه در دستگاه‌های اجرایی تقدیر شدند.
همچنین در این مراسم از آقایان مهرداد محمدی دوست و کوروش سیار از پرسنل اداره کل شیلات خوزستان به عنوان کارمند نمونه تجلیل شدند.

۸ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۰۵۷

برچسب : عمومی

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500