تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل شیلات خوزستان در مانور مبارزه با مواد مخدر در اهواز
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان ، دکتر سید رحیم مغینمی مدیرکل شیلات استان بهمراه معاونین و پرسنل این اداره کل صبح امروز در گردهمایی بزرگ مانور مبارزه با مواد مخدر که با حضور استاندار خوزستان برگزار گردید ، شرکت کردند. این گردهمایی از ساعت 8 صبح با سخنرانی دکترمقتدایی استاندارخوزستان در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی و سپس در پارک ساحلی اهواز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان ، دکتر سید رحیم مغینمی مدیرکل شیلات  استان بهمراه معاونین و پرسنل این اداره کل صبح امروز در گردهمایی بزرگ مانور مبارزه با مواد مخدر که با حضور استاندار خوزستان برگزار گردید ، شرکت کردند.

 این گردهمایی از ساعت 8 صبح با سخنرانی دکترمقتدایی استاندارخوزستان در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی و سپس در پارک ساحلی اهواز  برگزار گردید.

استاندارخوزستان هدف ازبرگزاری هفته مبارزه بامواد مخدر,  همایش ها و مانور مربوطه  درسطح شهرستانها ی خوزستان را  آگاهی بخشی به احاد جامعه بویژه خانواده ها نسبت آثارمخرب اجتماعی , فرهنگی و نیز شخصیتی مواد مخدرعنوان کرد و گفت : مبارزه جامع با انواع  مواد افیونی و خانمانسوز تاجایی که جنبه امنیتی پیدا نکرده , باید اطلاع رسانی شود.

دکتر مقتدایی گفت :  خوزستان بارانداز مواد مخدر نیست و استان مصرف کننده در بخش مواد مخدر است از این رو می توان با فعالیت سازنده، با مصرف مواد مخدر در این استان به خوبی مبارزه کرد.

مقتدایی نسبت به توسعه فضاهای تفریحی درسطح شهرتاکید کرد و گفت :  فضای تفریحی استان باید توسعه یابد چرا که این فضاها بخش اعظمی از کار پیشگیری گرایش جوانان و نوجوانان به اعتیاد را انجام می‌دهند .

مقتدایی  افزود:  متاسفانه تعداد اماکن تفریحی استان بسیار کم است و چیزی که در پارک های ما به وفور دیده می شود قلیان است و اگر این را نیز جمع کنیم، چیزی برای تفریح نمی ماند . 

وی بااشاره به اجرای طرح های متعدد گردشگری دراستان خوزستان ازجمله طرح های گردشگری آبی درساحل رود خانه  کارون  افزود: 1300 میلیارد تومانی که برای توسعه و ایجاد امکان تفریحی در خوزستان اختصاص یافته است، ابتدا برای خوزستان گردی و تفریح مردم استان است . 

 در حاشیه مانور مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه مشارکت‌های اجتماعی در توسعه پیشگیری از اعتیاد با مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در بلوار ساحلی کیانپارس اهواز برپا شده و به مدت یک هفته ادامه دارد .


۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۷:۴۲
تعداد کلیک: ۱,۹۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500