تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آزاد شدن صید ماهی شوریده در خوزستان
بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان ،صید ماهی شوریده از تاریخ 30 فروردین ماه 94 آزاد می باشد . به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، صید ماهی شوریده که به علت فصل تخم ریزی ، از 20 اسفندماه ماه پارسال به مدت 40 روز ممنوع شده بود ، بنا به تصمیم کمیته مدیریت صید استان ، صید ، حمل و نقل و نگهداری این گونه ماهی از امروز آزاد اعلام می گردد .
بر اساس نتایج تحقیقات  پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان ،صید ماهی شوریده از تاریخ  30 فروردین  ماه 94  آزاد می باشد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، صید ماهی شوریده که به علت فصل تخم ریزی ، از 20 اسفندماه ماه پارسال به مدت 40 روز ممنوع شده بود ، بنا به تصمیم کمیته مدیریت صید استان ، صید ، حمل و نقل و نگهداری این گونه ماهی از  امروز آزاد اعلام می گردد .
 صیادان محترم استان ضمن  تجهیز همه شناورهای صیادی به سایبان و تجهیزات برودتی و ادوات استاندارد صید ،  ضروریست گواهی سمپاشی معتبر برای شناورها و گواهی بهداشتی برای تمامی خدمه شناورها را دارا باشند .   
ضمنا  تخلیه و حمل و نقل ماهی های صید شده تابع مقررات طرح تحویل گیری و حمل و نقل بهداشتی آبزیان بوده و مسئولین کنترل کیفی بر مراحل مختلف تخلیه و حمل و نقل ماهی ها نظارت می کنند . 

۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸
تعداد کلیک: ۱,۹۵۰

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500