تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

حضور نمایندگان 88 تعاونی آبزی پروری فاز دوم مجتمع پرورش ماهیان گرمابی شهید احمدیان خرمشهر در دوره‌های آموزشی شیلات خوزستان
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: به منظور آشنایی هرچه بیشتر مدیران مزارع پرورش ماهیان گرمابی با مبانی پرورش این ماهیان دو دوره آموزشی توسط شیلات خوزستان در شهرستان خرمشهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان: دکتر سیدرحیم مغینمی با اعلام خبر فوق اظهار داشت این دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان خبره این اداره تدریس و نمایندگان 88 تعاونی یاد شده در آن شرکت داشتند.
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: به منظور آشنایی هرچه بیشتر مدیران مزارع پرورش ماهیان گرمابی با مبانی پرورش این ماهیان دو دوره آموزشی توسط شیلات خوزستان در شهرستان خرمشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان: دکتر سیدرحیم مغینمی با اعلام خبر فوق اظهار داشت این دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان خبره این اداره تدریس و نمایندگان 88 تعاونی یاد شده در آن شرکت داشتند.
مغینمی عناوین این دوره‌ها را مبانی فنی در مزرعه پرورش ماهی شامل روش‌های آبرسانی و تخلیه آب، مشخصات فنی استخرها، کانال‌ها، دریچه‌ها، نحوه فیلتراسیون همچنین خصوصیات زیستی و نحوه پرورش ماهیان گرمابی، مراحل پرورش، تغذیه، کوددهی، و ملاحظات بهداشتی بیان کرد.
مغینمی گفت: این دوره‌های آموزشی به منظور افزایش دانش فنی پرورش دهندگان ماهیان گرمابی برگزار شد و در پایان دوره نیز فراگیران از یک مزرعه پرورش ماهیان گرمابی بازدید و ضمن انجام کارهای عملی با امور جاری در مزرعه آشنا شدند.
وی افزود: ماهیان گرمابی پرورشی از خانواده کپور ماهیان چینی که شامل چهارگونه پرورشی است و طی سال گذشته و سال جاری اقداماتی در جهت اصلاح و بهبود رشد این ماهیان توسط شیلات انجام شده است.

 

تصاویر مرتبط 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۰۹
تعداد کلیک: ۱,۹۴۹

برچسب : آموزشی

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500