تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

ضرورت احداث پایانه های حمل ونقل هوایی برای صادرات آبزیان
مدیر کل شیلات خوزستان گفت : احداث پایانه های حمل ونقل هوایی برای صادرات آبزیان درکشور و بالاخص در استان ضرورت است. به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر سید رحیم مغینمی اظهارداشت : هر چند صنعت حمل ونقل هوایی در تحقق اهداف شیلات برای حفظ کیفیت آبزیان مهم است ودر ایران به شکل ضعیف ارائه می شود ولی باید فعال تر شود.
مدیر کل شیلات خوزستان گفت : احداث پایانه های حمل ونقل هوایی برای صادرات آبزیان درکشور و بالاخص در استان ضرورت است.
 به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر سید رحیم مغینمی اظهارداشت : هر چند صنعت حمل ونقل هوایی در تحقق اهداف شیلات برای حفظ کیفیت آبزیان مهم است ودر ایران به شکل ضعیف ارائه می شود ولی باید فعال تر شود.
مغینمی تصریح کرد : حمل ونقل هوایی یک نیاز اساسی برای عرضه محصول تولید شده به بازار هدف است .
این مقام مسئول گفت  :  اگر در اینده باشرایط متفاوتی  مواجه شویم ممکن است صادرات آبزیان پرورشی دچار آسیب شود ،ولی اگر بازاریابی جدید درکشورهای همسایه توسط صادرکنندگان انجام شود وبازار هدف را از حالت انحصاری  خارج وبه بازارهای متنوع ومتفاوت تغییر دهند ، در آن صورت برای عرضه  نیاز به حمل ونقل هوایی است .
وی افزود: برخی توزیع کنندگان آبزیان در تهران محصولات تولیدی را از جنوب بوسیله حمل ونقل هوایی تامین می کنندولی این صنعت  در داخل استان هم در بحث صادرات آبزیان به خارج کشور می تواند گزینه مناسبی باشد تا از عرضه محصول در بازارهای انحصاری جلوگیری ومحصولات آبزیان به بازارهای مختلف عرضه شود .

۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۸۰۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500