تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برگزاری بیش از یکهزار ساعت نفر روز دوره های آموزشی درشیلات خوزستان
مدیر کل شیلات خوزستان گفت : امسال 1300 نفر روز دوره های آموزشی عمومی ، تکمیلی وتخصصی در زمینه پرورش ماهیان گرمابی برگزار می شود . دکتر سید رحیم مغینمی اظهارداشت : پیش بینی می شود که چهار دوره آموزشی برای کسانی که در مجتمع های پرورش ماهی آزادگان و احمدیان ثبت نام کردند برگزارشود ودوره های اموزشی عمومی نیز برای آنها پبیش بینی شده که درسایت شهید احمدیان و آزادگان به اجرا درمی آید.
مدیر کل شیلات خوزستان گفت : امسال 1300 نفر روز دوره های آموزشی عمومی ، تکمیلی وتخصصی  در زمینه پرورش ماهیان گرمابی برگزار می شود .
دکتر سید رحیم مغینمی اظهارداشت : پیش بینی می شود که چهار دوره آموزشی برای کسانی که در مجتمع های پرورش ماهی آزادگان و احمدیان  ثبت نام کردند برگزارشود ودوره های اموزشی عمومی نیز برای آنها پبیش بینی شده که درسایت شهید احمدیان و آزادگان به اجرا درمی آید.
مغینمی تصریح کرد :  از بین دوره های مذکور ، دو دوره آموزشی برگزارشده و دو دوره دیگر بعداز ماه مبارک رمضان در مجمتع پرورشی آزادگان برگزار می شود .
این مقام مسئول درخصوص برگزاری کارگاه های آموزشی امسال نیز گفت  : قراراست  دو دوره کارگاه آموزشی استانی  200 نفر روزی در خصوص پرورش ماهیان گرمابی وپرورش میگو (هریک 100 نفر روز) برپا شود .
وی افزود : تعداد افرادی که در دوره های آموزشی شرکت می کنند 25 تا 30 نفر و برای کارگاه های آموزشی 50 تا 70 نفر است که عمدتا در کارپرورش آبزیان فعالیت می کنند .

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۰۳
تعداد کلیک: ۱,۸۵۴

برچسب : آموزشی

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500