تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاههای استانهای خوزستان و بوشهر
مدیر کل شیلات خوزستان از ممنوعیت صید ، حمل ونقل ونگهداری میگوی ببری از 17 شهریورماه در صیدگاه های خوزستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر نبی اله خون میرزایی گفت : ممنوعیت صید میگوی ببری براساس نتایج به عمل آمده توسط کارشناسان پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور وتصمیم کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان همزمان در صیدگاه های خوزستان وبوشهر اعلام شده است .
مدیر کل شیلات خوزستان از ممنوعیت صید ، حمل ونقل ونگهداری میگوی  ببری از 17 شهریورماه  در صیدگاه های خوزستان خبر داد  .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر نبی اله خون میرزایی گفت : ممنوعیت صید میگوی ببری  براساس نتایج به عمل آمده توسط کارشناسان پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور وتصمیم کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان همزمان در صیدگاه های خوزستان وبوشهر اعلام شده است .
خون میرزایی تصریح کرد  : این تصمیم درراستای حفاظت از  ذخایر میگو در سطح آب‌های خوزستان اتخاذ شده وبراساس آن نگهداری وحمل و نقل میگوی ببری از تاریخ مذکور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
این مقام مسئول  تاکید کرد : مالکین شناورهای صیادی موظف هستند از تاریخ اعلام شده  نسبت به تخلیه ادوات صید اقدام کنندو در طول ممنوعیت صید این گونه آبزی، یگان حفاظت منابع آبزیان استان با متخلفان برخورد و آنان را به کمیته رسیدگی به تخلفات شیلات معرفی خواهد کرد.
مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به حضور383 فروند موتورلنج صیادی و 197 فروند قایق صیادی درفصل گذشته صید میگو (از 10 مرداد تا 13 شهریورماه ) اظهارکرد :میگوی صید شده عمدتا از نوع ببری وسفید بود که علاوه بر مصرف استان خوزستان به سایر استان ها ارسال  و بخشی از میگوهای صید شده پس از عمل آوری وبسته بندی به کشورهای هم جوار صادر شده است .
گفتنی است استان خوزستان با 220 کیلومتر نوار ساحلی  جایگاه چهارم صید آبزیان بعد از استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان و بوشهر را داراست.
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶
تعداد کلیک: ۱,۹۳۷

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500