تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آغاز برداشت میگوی پرورشی از مزارع چوئبده آبادان
مدیر کل شیلات خوزستان ، از آغاز برداشت میگوی پرورشی از مزارع چوئبده آبادان خبرداد . به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر نبی اله خون میرزایی اظهارکرد: عملیات برداشت از مزارع مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان از نیمه دوم شهریور ماه آغاز شده و تا کنون بیش از 150 تن میگوی پرورشی با میانگین وزن 16 تا 22 گرم برداشت شده است .
مدیر کل شیلات خوزستان ، از آغاز برداشت میگوی پرورشی از مزارع  چوئبده آبادان خبرداد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر نبی اله خون میرزایی اظهارکرد:  عملیات برداشت از مزارع مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان  از نیمه دوم شهریور ماه آغاز شده و تا کنون بیش از 150 تن میگوی پرورشی با میانگین وزن 16 تا 22 گرم برداشت شده است . 
مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به کنترل بیماری لکه سفید در مزارع پرورشی افزود : خوشبختانه این بیماری با همکاری و تلاش بخش های مختلف و اتخاذ تدابیر لازم و رعایت اصول بهداشتی مهار گردید و پیش بینی می شود تا پایان عملیات برداشت ، بیش از 1400 تن میگو از مزارع پرورشی این مجتمع برداشت شود .
خون میرزایی افزود : عملیات برداشت تا اواخر مهرماه ادامه دارد و میگوهای برداشت شده در 5 مرکز فرآوری در شهرستان آبادان و 2 مرکز در شهرستان خرمشهر عمل‌‌آوری و بسته‌بندی می‌شوند.
وی تصریح کرد : پس از انجام عملیات فرآوری وبسته بندی ، بخشی از آنها به  کشورهای اروپایی ، چین ، وکشورهای حاشیه خلیج فارس صادر وبخشی هم به مصرف داخل می رسد.
گفتنی است سطح زیر کشت میگو در مزارع چوئبده آبادان امسال ، با فعالیت 32 مزرعه پرورشی ، مجموعا 433 هکتار بوده که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۷۸۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500