تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

کاهش صید ماهی در دشت آزادگان
مدیرکل شیلات خوزستان از کاهش 10 درصدی صید وصیادی درشهرستان های دشت آزادگان و هویزه خبر داد . به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر نبی اله خون میرزایی گفت : آمار صید وصیادی در شهرستان های دشت آزادگان وهویزه از خرداد ماه تا کنون کاهش 10 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان داده است .
مدیرکل شیلات خوزستان  از کاهش 10 درصدی صید وصیادی درشهرستان های دشت آزادگان و هویزه خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر نبی اله خون میرزایی  گفت : آمار صید وصیادی در شهرستان های دشت آزادگان وهویزه از خرداد ماه تا کنون کاهش 10 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان داده است .
خون میرزایی  با اشاره به اینکه کاهش بارندگی ها و خشکسالی در صید اثر گذار است  تصریح کرد : 40 شناور آبی درمنطقه هویزه ودشت آزادگان فعال هستند که ماهی هایی چون بنی ، شیربت ، گطان ، حمری ، بیاح وماش ماهی  را صید می کنند وبیشترین نوع ماهی که صید می شود از نوع " بنی " و" حمری " است .
این مقام مسئول ، آمارصیادان این شهرستان را 200 نفر برشمرد وگفت : در فصل تابستان صید کم است ولی از مهرماه تا بهمن ماه صید وصیادی رونق میگیرد .
وی میزان استحصال آبزیان در این منطقه  توسط صیادان را درسال قریب به 700 تن خواند و افزود: حدود 600 تن از این رقم در شهرستان های هویزه ودشت آزادگان مصرف شده و مابقی به  شهرستان اهواز ارسال می شود .

۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸
تعداد کلیک: ۲,۱۸۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500