تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

رکورد بی سابقه در تولید میگو پرورشی در چوئبده آبادان
در حالی که عملیات صید میگو در مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان رو به پایان است، امروز در ادامه روند صید میگو در این مجتمع ، حد نصاب جدید و بی سابقه ای در تولید میگو در واحد سطح ، در کشور بدست آمد. نبی اله خون میرزایی مدیرکل شیلات استان خوزستان، با اعلام این خبر، افزود: امروز با صید 8500 کیلو میگوی گونه وانامی از یکی از استخرهای پرورشی نیم هکتاری مزرعه ی شرکت شیرین میگو به مدیریت مهندس اشرف پور درمجتمع چوئبده ی آبادان، حد نصاب جدید و بی سابقه ای در تولید میگو در کشور به دست آمد که این رقم تولید، معادل 17 تن در هکتار است.
در حالی که عملیات صید میگو در مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان رو به پایان است، امروز در ادامه روند صید میگو در این مجتمع ، حد نصاب جدید و بی سابقه ای در تولید میگو در واحد سطح ، در کشور بدست آمد.
نبی اله خون میرزایی مدیرکل شیلات استان خوزستان، با اعلام این خبر، افزود: امروز با صید 8500 کیلو میگوی گونه وانامی از یکی از استخرهای پرورشی نیم هکتاری مزرعه ی شرکت شیرین میگو به مدیریت مهندس اشرف پور درمجتمع چوئبده ی آبادان، حد نصاب جدید و بی سابقه ای در تولید میگو در کشور به دست آمد که این رقم تولید، معادل 17 تن در هکتار است.
خون میرزایی با اشاره به نقش موثر مدیریت اصولی و صحیح بخش خصوصی در کسب این موفقیت چشمگیر ،  افزود : این مزرعه با نظارت دکتر محمدی دوست رییس اداره میگو و آبزیان آب شور اداره کل شیلات خوزستان وتلاش کارشناسان فنی، و با رعایت اصول بهداشتی و تغذیه ای اداره می شد و در شرایطی که بیماری های خطرناکی در سطح مزارع مجتمع دیده می شد ، به این رکورد تولید بی سابقه دست یافته است . 
 مدیرکل شیلات خوزستان یادآور شد: از آغاز عملیات برداشت تا کنون ، 1040 تن میگوی پرورشی از مزارع صید شده است. 
گفتنی است صید میگو در مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان که از نیمه ی شهریور ماه آغاز شده ، تا پایان مهر ماه به سرانجام خود می رسد. 

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰
تعداد کلیک: ۲,۰۴۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500