تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

صید میگوی سفید آزاد شد
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، بر اساس اعلام پژوهشکده آبزی‌پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید استان ، صید میگوی سفید در صیدگاه‌های لیفه و بوسیف و خوریات واسطه و درویش از تاریخ یکم آبان ماه 1394 تا اطلاع بعدی آزاد اعلام می‌گردد ...
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، بر اساس اعلام پژوهشکده آبزی‌پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید  استان ، صید میگوی سفید در صیدگاه‌های لیفه و بوسیف و خوریات واسطه و درویش از تاریخ یکم آبان ماه 1394 تا اطلاع بعدی آزاد اعلام می‌گردد .
مدیرکل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود : در صیدگاه بوسیف و لیفه خورموسی، برای لنجها و قایقهای صیادی ،و در خورهای واسطه و درویش ، فقط برای قایقها مجوز صید میگو صادر و زمان مجوز صید هر سفر دریایی برای کلیه موتور لنجها 7 روز و قایق‌ها 4 روز خواهد بود .
خون میرزایی با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی توسط صیادان افزود : ضروریست شناورهای صیادی دارای براین تانک، سایبان و گواهی سمپاشی و گواهی بهداشتی فردی تمام خدمه شناور و پانل چشمه مربعی جهت تورهای مورد استفاده باشند و تخلیه و حمل و نقل صید تابع مقررات تحویل‌گیری و حمل و نقل آبزیان بوده و مسئولین کنترل کیفی ناظر بر حسن اجرای مقررات خواهند بود و مالکین خودروهای حمل آبزیان باید دارای کارت تحویل‌گیری و خودروی آنها مجهز به اطاق عایقدار باشد.
  مدیرکل شیلات خوزستان تاکید کرد، صدور مجوز صید ماهی در صیدگاه‌های بوسیف، لیفه، خورموسی و خورهای واسطه و درویش، در طول فصل میگو ، ممنوع است.

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴
تعداد کلیک: ۱,۷۸۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500