تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بازید مدیرکل شیلات خوزستان از اسکله صیادی خوردورق و ابوخضیر
در این بازدید که فرماندار شادگان و بخشدار دارخوین نیز حضور داشتند ، نبی اله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان ، ضمن بازدید از زیر ساخت ها و اسکله صیادی خوردورق ، به بررسی مشکلات صیادان این منطقه پرداخت ...
در این بازدید که فرماندار شادگان و بخشدار دارخوین نیز حضور داشتند ، نبی اله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان ، ضمن بازدید از زیر ساخت ها و اسکله صیادی خوردورق ، به بررسی مشکلات صیادان این منطقه پرداخت . 
صیادان این منطقه نیز با طرح مشکلاتی همچون : پیشروی آب در قسمتی از ساحل اسکله و لزوم بتن ریزی و ترمیم آن و حل معضل برق اسکله ، خواستار رفع آنها شدند . 
دکتر خون میرزایی نیز ضمن گفتگوی صمیمانه با صیادان ، قول بررسی دقیق ، رسیدگی و حل مشکلات و معضلات مطرح شده را داد .
سپس مدیرکل شیلات خوزستان از عملیات اجرایی ساخت محوطه بندر صیادی ابوخضیر بازدید نموده و از فرماندار شادگان خواست تا در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل این بندر صیادی ،از محل اعتبارات ماده 180 راپیگیری نماید .
فرماندار شادگان با اشاره به اولویت بندی پروژه ها در این شهرستان ، در خصوص پیگیری و تامین اعتبارات لازم برای شروع مجدد عملیات اجرایی بندر صیادی ابوخضیر ، قول مساعد داد .
گفتنی است این اسکله صیادی تا کنون 13 درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و عملیات اجرایی آن بدلیل عدم تامین اعتبارات لازم ، متوقف شده است .   

 

تصاویر مرتبط 

۱۹ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۴۸
تعداد کلیک: ۱,۹۲۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500