تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بررسی مشکلات مزرعه داران فاز دوم مجتمع پرورش ماهی آزادگان
جلسه بررسی و پیگیری مشکلات مزرعه داران و پرورش دهندگان فاز دوم مجتمع آزادگان با حضور مدیرکل شیلات خوزستان برگزار شد .جلسه بررسی و پیگیری مشکلات مزرعه داران و پرورش دهندگان فاز دوم مجتمع آزادگان با حضور مدیرکل شیلات خوزستان برگزار شد . در این جلسه مزرعه داران با طرح مسائلی از قبیل وجود معترضین پروژه ، مشکلات مربوط به عملیات
جلسه بررسی و پیگیری مشکلات  مزرعه داران و پرورش دهندگان فاز دوم مجتمع آزادگان با حضور مدیرکل شیلات خوزستان برگزار شد .
در این جلسه مزرعه داران با طرح مسائلی از قبیل وجود معترضین پروژه ، مشکلات مربوط به عملیات اجرایی کانال ها و زهکش ها ، دریافت وام و مشکلات مالی ، طولانی شدن مدت اجرای پروژه ونحوه  تنظیم سند توسط سازمان جهاد کشاورزی ، خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند .
دکتر خون میرزایی نیز با اشاره به پیگیری شیلات خوزستان برای رفع سریع مشکلات این پروژه ملی ، افزود : شیلات خوزستان به صورت ویژه بدنبال رفع مشکلات اجرایی پروژه فاز دوم آزادگان است .
مدیرکل شیلات خوزستان گفت : این پروژه از دو بخش دولتی و خصوصی تشکیل شده است که ما پیگیر کارها و امور مربوط به شیلات در بخش دولتی هستیم و انتظار داریم تعاونی ها نیز در بخش خصوصی این پروژه ، اقدامات و فعالیت های لازم را انجام دهند .
خون میرزایی اظهار داشت : صدور اسناد و پیگیری امضای اسناد نیز برعهده ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی است  و در خصوص پیگیری مشکلاتی همچون : معترضین ، فنی ، مالی ، تاسیات و غیره که مربوط به بخش دولتی است ، اقدامات لازم را انجام داده و ادامه خواهیم داد . 
وی با اشاره به لزوم تامین امنیت پروژه ، اظهار داشت : قرارداد جدیدی با نیروی انتظامی منعقد کرده ایم و امیدواریم بتوانیم با رفع مشکلات مربوطه ، مسیر افتتاح بخش اول این پروژه را هموار کنیم .
مدیرکل شیلات خوزستان افزود : از ابتدای امسال با وجود مشکلات مالی ، تاکنون طی 10 مرحله ، اعتبارات خوبی به این پروژه تعلق گرفته است، چون نگاه ویژه ای به آن می شود . ما نیز پیگیر جدی مسائل فنی و عملیات اجرایی توسط پیمانکار هستیم و ضمن دادن تذکرات لازم به پیمانکار ، در این خصوص محکم برخورد می کنیم .

۱۹ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۱۹۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500