تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تجلیل از بازنشستگان شیلات خوزستان
مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل شیلات خوزستان ، با حضور مدیران ، معاونین و کارکنان این اداره کل برگزار شد. در این مراسم که با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران و کارکنان شیلات استان و همکارانی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، برپا شد، پس از قرائت کلام الله مجید ، معاون برنامه
مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل شیلات خوزستان ، با حضور مدیران ، معاونین و کارکنان این اداره کل برگزار شد. 
در این مراسم که با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از مدیران و کارکنان شیلات استان  و همکارانی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، برپا شد، پس از قرائت کلام الله مجید ، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ضمن خوش آمد گویی به حاضران ، به  ایراد سخن پرداخت.
سید رحیم فاضلی مطلق ضمن تجلیل از همکارانی که عمری را در راه خدمت به مردم سپری کرده‌اند، به لزوم تکریم بازنشستگان، بر اساس احادیث و روایات ائمه اطهار (ع) تاکید کرد .
مدیرکل شیلات خوزستان نیز با تاکید بر حفظ ارتباط عاطفی بازنشستگان با مجموعه شیلات ، گفت : تداوم و حفظ  روابط تخصصی در حوزه های اداری و غیره توسط عزیزانی که صاحب تجربیات و تخصصهای گرانبهایی در حوزه های تخصصی خود هستند، ضروری است و تشکیلات اداری ، به این تجربیات و تخصصها، نیازمند است .
دکتر خون میرزایی افزود : بازنشستگان عزیز ، به دلیل داشتن تخصص های لازم می توانند با تشکیل شرکت های مشاوره ای و اجرایی، در فعالیت های تخصصی و اجرای پایلوت های شیلاتی ، وارد شوند و کار را انجام دهند .

در ادامه این مراسم با اهدای لوح سپاس، از خدمات همکاران بازنشسته تقدیر بعمل آمد.

تصاویر مرتبط 


۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۱۲
تعداد کلیک: ۱,۹۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500