تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برگزاری دوره آموزشی کمک ناخدایی شناورهای صیادی در آبادان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، این دوره آموزشی توسط معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان و شیلات شهرستان آبادان و با همکاری اتحادیه تعاونیهای صیادی استان خوزستان ، در مرکز آموزش صیادی سطح یک اروند کنار برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، این دوره آموزشی  توسط معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان و شیلات شهرستان آبادان و با همکاری اتحادیه تعاونیهای صیادی استان خوزستان ، در مرکز آموزش صیادی سطح یک اروند کنار برگزار شد . 
در این دوره که تحت استاندارد جهانی کنوانسیون STW-F با نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و با حضور 25 نفر فراگیر برگزار شد ، آموزشهای مربوط به صید و صیادی و رعایت قوانین و مقررات صیادی ، حفاظت از ذخایر آبزیان ، حفظ کیفیت آبزیان صید شده ، بهداشت فردی و محیط ، به فراگیران داده شد .
این دوره طی 23 روز و به مدت 160 ساعت از تاریخ 10/8/94 تا 3/9/94 برگزار و در پایان از فراگیران آزمون تئوری و عملی به عمل آمد و برای قبول شدگان گواهی پایان دوره توسط معاونت صید و بنادرماهیگیری شیلات خوزستان صادر گردید . 
گفتنی است قبول شدگان در این دوره آموزشی جهت آزمون نهایی و صدور گواهینامه دریانوردی به اداره امتحانات دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شدند .

۹ آذر ۱۳۹۴ ۲۱:۵۱
تعداد کلیک: ۱,۸۳۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500