تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

انتصاب سرپرستان ادارات شیلات آبادان و دزفول
در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی شیلات خوزستان ، ضمن تقدیر از زحمات مهندس سید صالح هلالات ، رئیس اسبق شیلات آبادان که به افتخار بازنشستگی نایل گردیده ، مهندس علیرضا شینی ، به عنوان سرپرست شیلات آبادان منصوب شد .
در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی شیلات خوزستان ، ضمن تقدیر از زحمات مهندس سید صالح هلالات ، رئیس اسبق شیلات آبادان که به افتخار بازنشستگی نایل گردیده  ، مهندس علیرضا شینی ، به عنوان سرپرست شیلات آبادان منصوب شد .
در این جلسه مدیرکل شیلات خوزستان ، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام ، حضرت محمد مصطفی (ص) ، گفت : از مهندس هلالات بخاطر خدمات ارزنده ایشان در طی سالیان متمادی ، بصورت ویژه تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم ارتباط خود را با خانواده بزرگ شیلات حفظ نماید تا از تجربیات ارزشمند ایشان بی بهره نمانیم .
دکتر خون میرزایی افزود : از مهندس شینی  که زحمت مسئولیت مهم شیلات ، در حوزه آبادان را تقبل کرده اند نیز صمیمانه تشکر میکنم و امیدوارم در مسئولیت محوله ، سربلند و موفق باشند و انتظار ما از ایشان ، تقویت ارتباط با اداره کل شیلات استان ، نماینده عالی دولت در شهرستان آبادان و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند است .

در ادامه این جلسه نیز مهندس امان الله باقریان حکم سرپرستی اداره تازه تاسیس شیلات دزفول را از مدیرکل شیلات خوزستان دریافت کرد . 

تصاویر مرتبط 


۵ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۳۸
تعداد کلیک: ۱,۹۸۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500