تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

حضور صمیمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات ایران در جمع کارکنان شیلات خوزستان
حجت الاسلام و المسلمین وحیدی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات ایران ، دراولین روز سفر به استان خوزستان در نشستی صمیمانه با کارکنان اداره کل شیلات خوزستان دیدار کرد .

حجت الاسلام و المسلمین وحیدی نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات ایران ، دراولین روز سفر به استان خوزستان در نشستی صمیمانه  با کارکنان اداره کل شیلات خوزستان دیدار کرد .

در این نشست که بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و در محل نمازخانه وبا حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا آفرین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات خوزستان ، مدیرکل و کارکنان شیلات خوزستان برگزار شد ، حجت الاسلام وحیدی نژاد ضمن  ابراز خرسندی از حضور مجدد در استان شهید پرور خوزستان ، گفت : حضور در استان خوزستان ، یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس و حماسه سازیهای رزمندگان اسلام است و بحمدالله من نیز افتخار حضور در کنار رزمندگان اسلام  در عملیات های متعدد را دارم .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات ایران با اشاره به لزوم توسل و پیروی از قرآن و عترت ، افزود: رسول مکرم اسلام (ص) در طول 23 سال نبوت و رسالت خود ، قرآن و عترت را تنها راه سعادت بشر معرفی کرد . انسانها در هر مذهب و نژادی که باشند ، برای رسیدن به سعادت ، چاره ای جز توسل به قرآن و عترت ندارند و کسی که قرآن و عترت را رها کند ، به شدت در گمراهی است .

وی افزود : دین اسلام دین کاملی است و ما باید تلاش کنیم تا دین خود را بفهمیم .

پس از این نشست ، حجت الاسلام و المسلمین وحیدی نژاد در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی شیلات خوزستان حضور یافت .

در این جلسه که با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای ادارات و نمایندگی های شیلات شهرستانها برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا آفرین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات خوزستان ، ضمن خیرمقدم به حاج آقا وحیدی نژاد افزود: مفتخریم که مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات کشور در جمع ما حضور دارند و امیدواریم که این حضور مایه خیر و برکت و خبرهای خوش برای مجموعه شیلات خوزستان باشد .

وی افزود : در این 4 روزی که حاج آقا وحیدی نژاد در استان خوزستان حضور دارند ، امیدواریم بتوانیم از بیشتر ادارات و پروژه های شیلاتی در سطح استان بازدید کنیم و ضمن معرفی و آگاهی از پتانسیل ها و فعالیتهای چشمگیر شیلات ، از نزدیک با مشکلات و کمبودها و نواقص آشنا شده و زمینه انتقال آنها به مسئولین مرکز و تلاش در جهت رفع آنها ، فراهم گردد . 

در ادامه جلسه مهندس دانش مهر گزارشی از عملکرد و وضعیت نیروی انسانی و پروژه های شیلات خوزستان ارائه کرد . 

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی نژاد ضمن تقدیر از گزارش ارائه شده ، افزود : گزارش خوب و اقدامات و زحمات با ارزش و امیدوارکننده ای را مشاهده کردم و از تک تک شما عزیزان تشکر می کنم . 

وی در ادامه افزود : استعداد ایرانی در تاریخ بشریت معروف و مثال زدنی است . پیامبر اسلام (ص) مژده پیروی جهانی اسلام را به دست ایرانی ها و فارس ها داده اند و اثرات این وعده را هم اکنون در جهان شاهد هستیم . امروز مدیریت در جهان ، مدیریت علمی است و ما باید  بتوانیم جریان اقتصادی را به عنوان یک پشتوانه مهم در کشور ، قوی کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین وحیدی نژاد در ادامه افزود : استان خوزستان ، استانی پر امید و پر اشتغال است . پتانسیل ها و استعدادهای بسیار زیادی دارد و آمار تولیدات در این استان ، قابل مقایسه با دیگر استانها نیست .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات کشور تاکید کرد : شما در موقعیت مهمی قرار گرفته اید و وجود استعداد و غیرت و همت بالا ، این توفیق را در اختیار شما قرار می دهد تا زمینه رشد و پیشرفت های مضاعفی را فراهم کرده و باعث تقویت و تحول اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور شوید .

در ادامه جلسه دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان نیز با تشکر از سخنان حاج آقا وحیدی نژاد ، افزود : امید است با عزمی جدی تر و توانایی هایی که شما فرمودید و به امید خدا بتوانیم چشم انداز روشنی را طراحی نموده و از قابلیت ها و پتانسیل های و نعمات خدادادی موجود در استان ، استفاده بهینه کنیم .

در پایان این جلسه نیز آقای محمد سعید حنص سواری به عنوان سرپرست اداره شیلات باوی معرفی و حکم انتصاب را از دست حجت الاسلام و المسلمین وحیدی نژاد دریافت کرد .  

گفتنی است از دیگر برنامه های سفر چهار روزه حجت الاسلام و المسلمین وحیدی نژاد در استان خوزستان ، دیدار با کارکنان ادارات شیلات شهرستانها ، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز و همچنین بازدید از پروژه ها و مجتمع های پرورش ماهی در سطح استان است .


 

۲۲ دی ۱۳۹۴ ۰۸:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۰۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500