تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برگزاری جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی شیلات خوزستان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، آخرین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی شیلات خوزستان در سال 1394 با حضور مدیر کل ، معاونین ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیران ستادی و شهرستانها و فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، آخرین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی شیلات خوزستان در سال 1394 با حضور مدیر کل ، معاونین ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیران ستادی و شهرستانها و فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان برگزار شد .
در این جلسه پس از پیگیری مصوبات جلسه قبل ،معاونین و مدیران بخشها و حوزه های مختلف به ارائه گزارش عمکرد حوزه خود ، در سال 1394 پرداختند .
دکتر ایرجدوست معاون آبزی پروری شیلات خوزستان با اشاره به روند افزایش تولیدات آبزیان پرورشی در بخشهای مختلف ، اظهار داشت : امسال میزان تولید ماهیان پرورشی گرمابی 54 هزار و 248 تن بوده است و در پرورش میگو در چوئبده آبادان، با توجه به بروز بیماری در مزارع ، با مدیریت صحیح و اتخاذ تصمیمات به موقع ، بیش از 1350 تن میگوی پرورشی تواید شده است .
وی در ادامه میزان پرورش وتولید ماهیان سردابی را 900 تن ،  ماهیان  خاویاری 80 تن ، ماهیان زینتی 1میلیون و 642 هزار قطعه ، تولید ماهیان گرمابی در منابع آبهای داخلی 11 هزار و 400 تن ، تکثیر و تولید بچه ماهی گرمابی و بومی 68 میلیون قطعه ، پست لارو میگو 114 میلیون قطعه و اشتغال در بخش آبزی پروری را 15 هزار 776 نفر اعلام کرد .
مهندس سیار معاون صید و بنادر ماهیگیری نیز با اشاره به صدور 40 هزار کارت صیادی برای صیادان استان ، میزان استحصال آبزیان دریایی را در سال 1394 جمعا به میزان 47 هزار تن اعلام کرد و افزود : در سال جاری برای صیادان استان خوزستان، 3463 نفر روز دوره آموزشی برگزار شده است .
وی افزود : با واگذاری 7 بندر صیادی به بخش خصوصی ، در زمینه هزینه های نگهداری بنادر ، صرفه جویی بالایی داشته ایم .
مهندس ساکی ، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع نیز با اشاره به لزوم بازدید های سرزده از مناطق و شهرستانهای استان به منظور پیگیری جدی روند پیشرفت طرح ها و پروژه ها تاکید کرد و افزود : با پیگیری های مستمر ، موفق به دریافت زمین ساختمان جدید اداری شیلات خوزستان شدیم و پیگیری آغاز عملیات ساخت آن به جدیت دنبال می شود .
دکتر خون میرزایی مدیر کل شیلات خوزستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه معاونین ، مدیران و پرسنل پرتلاش مجموعه شیلات استان خوزستان ، افزود : وضعیت فعلی شیلات خوزستان ، نتیجه عملکرد مثبت مدیران گذشته ، بازنشستگان و همه همکاران سخت کوش است و ضروری است در بخشهای مختلف عملکرد خود ، بازنگری های لازم صورت پذیرد و آسیب ها شناسایی شود و برای رفع آنها ، با نوآوری و خلاقیت ، برنامه های مناسب ارائه و اجرایی شود .
وی افزود : روسای شیلات شهرستانها باید ارتباط خود را با فرمانداران ، بیشتر و نزدیکتر کرده و مسایل و مشکلات حوزه های خود را  با ائمه محترم جمعه مطرح کنند .
خون میرزایی ضمن تشکر از حضور فعالانه و پرنشاط همکاران مجموعه شیلات در انتخابات هفتم اسفند افزود : ایجاد ارتباط موثر با نمایندگان مجلس و بالاخص نمایندگان جدید و منتخب و ارائه اطلاعات تخصصی حوزه شیلات به آنها ضروری است .

در خاتمه دکتر خون میرزایی بر ارائه پیشنهاد طرح ها و پروژه های دارای برنامه و قابل دفاع در همه بخشها و حوزه ها و شهرستانهای استان ، متناسب با شرایط فعلی ، تاکید کرد .

تصاویر مرتبط 


۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۴۲
تعداد کلیک: ۱,۷۵۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500