تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بازدید سرزده وزیر جهاد کشاورزی از مرکز تکثیر و پرورش ماهی شهید ملکی اهواز
به گرارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، در اولین روز سال 1395 مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی در بازدیدی سرزده ، از روند عملیات صید مولدین ماهی ، آماده سازی مراحل تکثیر و پرورش لارو ماهیان گرمابی در مرکز تکثیر و پرورش شهید ملکی اهواز بازدید کرد .
به گرارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، در اولین روز سال 1395 مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی در بازدیدی سرزده ،  از روند عملیات صید مولدین ماهی ، آماده سازی مراحل تکثیر و پرورش لارو ماهیان گرمابی در مرکز تکثیر و پرورش  شهید ملکی اهواز بازدید کرد .
در این بازدید ، مهندس چنگلوایی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ، دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان و مهندس میرزایی معاون آبزی پروری شیلات خوزستان نیزحضور داشتند .
گفتنی است مرکز تکثیرو پرورش ماهیان گرمابی  شهید ملکی در 20 کیلومتری شهرستان اهواز و با مساحت 220 هکتار، شامل استخرهای تکثیر و استخرهای پرواری و سالن و تجهیزات تکثیر بچه ماهی ، واقع شده است .
پیش بینی می شود در این مرکز در سال 1395 ، بیش از 20 میلیون قطعه انواع بچه ماهی کپور چینی و گونه های بومی استان ، به منظور رها سازی در منابع آبی استان و همچنین عرضه  به مزارع پرورشی استان ، تولید شود .

۲ فروردین ۱۳۹۵ ۱۲:۰۹
تعداد کلیک: ۲,۲۰۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500